- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
První kontakt: e-milem nebo telefonicky (Po – Pá: od 8hod – do 15 hod.)
Nástup možný ihned nebo dle domluvy.
Jsme rodinná firma s více než 35letou tradicí na českém trhu. Tvoříme tým lidí napříč generacemi, kteří svou práci vykonávají s nasazením a chutí neustále se rozvíjet.
Jsme NÁBYTEK MIKULÍK.
Máte organizovaný přístup k práci, schopnost efektivně řešit úkoly a zároveň jste týmový hráč? Pak hledáme právě vás do našeho týmu na pozici ASISTENT/KA VEDENÍ FIRMY.
Vaší náplní práce bude:
o administrativní práce a obchodní korespondence
o zpracování a odesílání poštovních zásilek a balíčků (včetně online služeb)
o vedení pokladní knihy, vydávání záloh na mzdy
o správa datových schránek
o příprava ročních účetních přehledů pro účetní
o archivace firemní dokumentace
o pořizování zápisů z porad
o zajišťování kancelářských a hygienických potřeb, běžné nákupy
o zpracování přijatých faktur a závazků (např. vratky, pokuty apod.) v programu POHODA
o spolupráce při organizaci obchodních akcí a jejich analýzy
o podpora při realizaci dotačních projektů napříč firmou
o pravá ruka našeho vedení
Místo výkonu práce: Lipová 692, 691 25 Vranovice
Termín nástupu: dle dohody, možný ihned
Typ pracovního poměru: HPP, plný úvazek
Pracovní doba: 7:00–15:30
Zaujala Vás nabídka? Zašlete nám svůj životopis a krátké představení na adresu e-mail přes odpovědní formulář.
Ozveme se Vám obratem.
NÁBYTEK MIKULÍK s.r.o.
Lipová 692
691 25 Vranovice
IČO: 07438915
Datová schránka: qsdkin4
Další informace:
GPS: 48.968366,16.612683,
S-JTSK: -600531.07 -1185857.94,
RUIAN: 27179451
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.