Asistent/ka vedení firmy

Vranovice, Brno-venkov
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Jobs Contact Personal, s.r.o.

Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.

O nás

Jsme rodinná firma s více než 35letou tradicí na českém trhu. Tvoříme tým lidí napříč generacemi, kteří svou práci vykonávají s nasazením a chutí neustále se rozvíjet.
Jsme NÁBYTEK MIKULÍK.

 

Máte organizovaný přístup k práci, schopnost efektivně řešit úkoly a zároveň jste týmový hráč? Pak hledáme právě vás do našeho týmu na pozici ASISTENT/KA VEDENÍ FIRMY.

Náplň práce:

  • administrativní práce a obchodní korespondence
  • zpracování a odesílání poštovních zásilek a balíčků (včetně online služeb)
  • vedení pokladní knihy, vydávání záloh na mzdy
  • správa datových schránek
  • příprava ročních účetních přehledů pro účetní
  • archivace firemní dokumentace
  • pořizování zápisů z porad
  • zajišťování kancelářských a hygienických potřeb, běžné nákupy
  • zpracování přijatých faktur a závazků (např. vratky, pokuty apod.) v programu POHODA
  • spolupráce při organizaci obchodních akcí a jejich analýzy
  • podpora při realizaci dotačních projektů napříč firmou
  • pravá ruka našeho vedení

Co od Vás očekáváme:

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • příjemné a profesionální vystupování při osobní, telefonické i písemné komunikaci
  • dobrou znalost MS Office a Google Workspace
  • organizační schopnosti, spolehlivost a efektivitu
  • znalost programu POHODA výhodou nikoli podmínkou
  • aktivní využívání AI
  • ochotu učit se novým věcem, proaktivní přístup
  • aktivní řidičský průkaz skupiny B (výjezdy po okolí jsou součástí práce)

Co Vám můžeme nabídnout:

  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • stravenkový paušál
  • věrnostní benefity a firemní akce
  • zaškolení a profesní rozvoj
  • přátelský kolektiv
  • zázemí stabilní rodinné firmě
  • místo výkonu práce: Lipová 692, 691 25 Vranovice
  • termín nástupu: dle dohody, možný ihned
  • typ pracovního poměru: HPP, plný úvazek
  • pracovní doba: 7:00–15:30

 

Zaujala Vás nabídka? Zašlete nám svůj životopis a krátké představení. Ozveme se obratem.

 

Další informace:

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

 

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.

 

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

 

Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Benefity

  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

Jobs Contact Personal, s.r.o.
Křenová 531/69a
602 00 Brno

IČO: 17181879
Datová schránka: hkna55h
Další informace:
GPS: 49.191548285277,16.621667943156,
S-JTSK: -596991.32 -1161246.40, RUIAN: 78790344

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!