- 45 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
z:16.9.2025
VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
Tajemník Městského úřadu Studénka vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení č. 17/2025 na obsazení pracovního místa VEDOUCÍ ODBORU FINANCÍ A ROZPOČTU
https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/
Druh práce: vedoucí odboru financí a rozpočtu
Odbor městského úřadu: odbor financí a rozpočtu
Počet obsazovaných míst: 1
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Předpokládaný nástup: po ukončení výběrového řízení dle dohody s vybraným uchazečem
Místo výkonu práce: město Studénka, Městský úřad Studénka
Zařazení: vedoucí úředník – požadavek na absolvování vzdělávání vedoucích úředníků do 2 let ode dne zahájení výkonu funkce vedoucího úředníka.
Platové zařazení: 11. platová třída (platový tarif od 26 680 Kč do 38 570 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příplatek za vedení a možnost přiznání osobního příplatku až do výše 100 % platového tarifu nejvyššího platového stupně v platové třídě, do které je zaměstnanec zařazen, a možnost pravidelných mimořádných odměn v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.
Dále zaměstnavatel nabízí: nadstandardní benefity pro zaměstnance; informace jsou zveřejněny na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/.
Charakteristika vykonávané práce: řízení a zabezpečování činností na úseku odboru financí a rozpočtu dle požadavků stanovených v Organizačním řádu Městského úřadu Studénka a v Pracovním řádu Městského úřadu Studénka, příprava podkladů k jednání orgánů města a plnění jejich usnesení, zajišťování dalších agend dle věcné příslušnosti odboru.
Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním oboru nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním oboru, výhodou vzdělání v ekonomickém oboru.
Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
Další požadavky: koncepční, řídící, organizační a komunikativní schopnosti, rozhodnost, samostatnost, spolehlivost a vysoké pracovní nasazení, znalost legislativy a právních předpisů souvisejících s činnostmi řízeného odboru, aktivní znalost práce na PC (MS Office), Internet, ASPI, řidičské oprávnění sk. B.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.