- 50 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
z:16.9.2025
VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
Tajemník Městského úřadu Studénka vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení č. 17/2025 na obsazení pracovního místa VEDOUCÍ ODBORU FINANCÍ A ROZPOČTU
https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/
Druh práce: vedoucí odboru financí a rozpočtu
Odbor městského úřadu: odbor financí a rozpočtu
Počet obsazovaných míst: 1
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Předpokládaný nástup: po ukončení výběrového řízení dle dohody s vybraným uchazečem
Místo výkonu práce: město Studénka, Městský úřad Studénka
Zařazení: vedoucí úředník – požadavek na absolvování vzdělávání vedoucích úředníků do 2 let ode dne zahájení výkonu funkce vedoucího úředníka.
Platové zařazení: 11. platová třída (platový tarif od 26 680 Kč do 38 570 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příplatek za vedení a možnost přiznání osobního příplatku až do výše 100 % platového tarifu nejvyššího platového stupně v platové třídě, do které je zaměstnanec zařazen, a možnost pravidelných mimořádných odměn v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.
Dále zaměstnavatel nabízí: nadstandardní benefity pro zaměstnance; informace jsou zveřejněny na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/.
Charakteristika vykonávané práce: řízení a zabezpečování činností na úseku odboru financí a rozpočtu dle požadavků stanovených v Organizačním řádu Městského úřadu Studénka a v Pracovním řádu Městského úřadu Studénka, příprava podkladů k jednání orgánů města a plnění jejich usnesení, zajišťování dalších agend dle věcné příslušnosti odboru.
Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním oboru nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním oboru, výhodou vzdělání v ekonomickém oboru.
Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
Další požadavky: koncepční, řídící, organizační a komunikativní schopnosti, rozhodnost, samostatnost, spolehlivost a vysoké pracovní nasazení, znalost legislativy a právních předpisů souvisejících s činnostmi řízeného odboru, aktivní znalost práce na PC (MS Office), Internet, ASPI, řidičské oprávnění sk. B.
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.