Referent/ka (zeleň, životní prostředí)

Ústí nad Labem
29.120 – 33.220 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Statutární město Ústí nad Labem hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

Charakteristika vykonávaných činností:
o správa a výkon agendy související s kácením dřevin (stromy, keře, keřové skupiny apod.) v souladu se zákonem č. 114/1992 Sb. (o ochraně přírody a krajiny),
o komplexní zabezpečení agendy údržby zeleně externími dodavateli (sekání trávy, údržba keřů, kácení stromů) na území MO Střekov (uzavírání smluv, vystavování objednávek, komunikace s dodavateli, kontrola vykonaných prací),
o správa a zajištění údržby květinových záhonů, včetně souvisejících parkových úprav.

Požadavky pro uchazeče:
o minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou, výhodou se zaměřením na environmentální problematiku,
o znalost zákona č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny, ve znění pozdějších předpisů, orientační znalost právních předpisů vztahujících se k činnosti úřadu veřejné správy a služeb, zejména zákon č. 128/2000 Sb. (o obcích) a zákona č. 500/2004 Sb. (správní řád),
o výborná znalost práce na PC – Microsoft Office (Word, Excel, Outlook),
o znalost práce v prostředí internetu (vyhledávání, formuláře),
o schopnost samostatného úsudku a rozhodování, příjemné vystupování, komunikativnost, flexibilita, výborný písemný projev a schopnost asertivního jednání,
o velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, spolehlivost,
o podmínkou řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič/ka.

Nabízíme: účast na akreditovaných odborných kurzech a školeních, zaměstnanecké benefity

Informace na úřední desce MO Střekov

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.