- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Tajemník Městského úřadu Kravaře vyhlašuje výběrové řízení č. j. MUKR 13897/2024
na obsazení pracovního místa. Ekonom/správce rozpočtu na odboru financí
Předpokládaný nástup: 1. listopadu 2024 nebo dohodou
Platové zařazení: 9. platová třída (rozpětí 21 710 Kč – 31 820 Kč), v závislosti na platovém
stupni podle délky uznané praxe, v souladu s nařízením vlády č. 222/2010 Sb., kterým se
stanoví katalog prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, v souladu
s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách
a správě, v platném znění
Pracovní úvazek: 40 hodin týdně
Doba trvání pracovního poměru: na dobu neurčitou
Místo výkonu práce: Městský úřad Kravaře, katastrální území města Kravaře
Bonusy zaměstnavatele: možnost přiznání osobního příplatku, stravenkový paušál, příspěvek
na penzijní pojištění, 25 dní dovolené, 3 dny indispozičního volna a další zaměstnanecké
benefity
Požadované vzdělání:
Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a
o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
Termín a místo podání přihlášky:
Přihláška musí být včetně příloh doručena nejpozději do 20. září 2024, do 12:00 hodin:
Kravaře nebo osobně na podatelnu Městského úřadu Kravaře.
Na obálku uveďte „Neotvírat, výběrové řízení č.j. MUKR 13897/2024 – ekonom/správce
rozpočtu na odboru financí“ .
K výběrovému řízení budou pozváni uchazeči, kteří splňují požadované podmínky ve
vyhlášeném výběrovém řízení. Vyhlašovatel si vymezuje právo uspořádat vícekolové
výběrové řízení.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo neobsadit, případně výběrové řízení
zrušit kdykoli v jeho průběhu, nebo nevybrat žádného z uchazečů.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?