Referent/referentka odboru majetku, investic a rozvoje

Blatná
23.390 – 34.370 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Město Blatná hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah

Referent/referentka odboru majetku, investic a rozvoje
Druh práce: Referent správy kultury a ochrany památkového fondu
Místo výkonu práce: Blatná
Předpokládaný termín nástupu: od 1. 10. 2024, nebo dle dohody
Pracovní poměr: pracovní poměr na dobu neurčitou
Platové zařazení: platová třída 9. až 10. (dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů), osobní ohodnocení
po zapracování.
Pracovní náplní bude:

  • výkon státní správy na úseku památkové péče v souladu se zákonem č. 20/1987 Sb., o státní

památkové péči, ve znění pozdějších předpisů, ve správním obvodu ORP Blatná (vedení správních řízení, kontroly provádění oprav kulturních památek a nemovitostí v památkových zónách a rezervacích přímo na místě, propagace kulturních památek),

  • spolupráce s odbornou organizací památkové péče – Národním památkovým ústavem, územním odborným pracovištěm v Českých Budějovicích,
  • koordinace dotačních programů na obnovu kulturních památek a památkových zón v obvodu své působnosti vč. zpracování dotací pro město Blatná.

Kvalifikační požadavky na uchazeče:
" vysokoškolské vzdělání (bakalářský, magisterský studijní program), vyšší odborné vzdělání, popř. střední vzdělání s maturitní zkouškou,
" řidičský průkaz skupiny „B“, aktivní řidič.
Zákonné požadavky: splnění zákonných předpokladů v souladu s § 4 zákona č. 312/2002 Sb.
Výhodou je:
" praxe ve veřejné správě, nebo v oboru památkové péče,
" vzdělání se stavebním zaměřením, popř. jiných oborů souvisejících s památkovou péčí,
" zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku památkové péče,
" zkušenosti s dotačními programy na úseku památkové péče.
Osobnostní předpoklady a jiné požadavky:
" analytické a organizační schopnosti, logické myšlení, samostatnost,
" psychická odolnost,
" zdravotní způsobilost,
" spolehlivost,
" výborná uživatelská znalost práce na PC/ MS Office,
" ochota dál se vzdělávat.

Přihlášku je možno předkládat pouze v písemné formě a musí obsahovat:

  • jméno, příjmení a titul uchazeče,
  • datum a místo narození uchazeče,
  • státní příslušnost uchazeče,
  • místo trvalého pobytu uchazeče,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je nutné zvlášť přiložit tyto následující doklady:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se výše uvedených požadavků a náplně práce,
  • výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem,
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Písemné přihlášky do výběrového řízení lze podávat v termínu do 17. 7. 2024 nejdéle do 17:00 hodin, na adresu: Městský úřad Blatná, tř. T. G. Masaryka 322, 388 01 Blatná nebo osobně na podatelnu MěÚ Blatná. Obálku označte heslem: „Výběrové řízení – referent/referentka odboru majetku investic a rozvoje“ a slovem NEOTEVÍRAT, dále ji opatřete jménem a adresou odesílatele. Podrobné informace podává pan Mgr. Bohumil Sýbek – vedoucí odboru majetku investic a rozvoje, tel.: zobrazit tel. číslo , Ing. Simona Sedláčková – tajemnice, tel. zobrazit tel. číslo .
Účastníci budou o dalším průběhu výběrového řízení písemně vyrozuměni nejpozději do 31. 7. 2024.

Na přihlášky v obálkách neoznačených nebo označených jiným způsobem, či doručených po uvedeném termínu nebude brán zřetel. Dříve podané žádosti o zaměstnání nejsou považovány za přihlášky podle této výzvy a nebude na ně brán zřetel.
Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit v libovolné fázi bez udání důvodů.
Osobní údaje jsou shromažďovány a zpracovávány za účelem výběrového řízení, z důvodů plnění právní povinnosti, která vyplývá ze zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozd. před.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

CRI ameba.eu, s.r.o. | CRI ameba.eu, s.r.o. | Nepomuk, Plzeň-jih Nepomuk, Plzeň-jih
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 7. října
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. října
GO! Express & Logistics, s.r.o. | GO! Express & Logistics, s.r… | Božkov, Plzeň Božkov, Plzeň
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 6. října
Město Frenštát pod Radhoštěm | Město Frenštát pod Radhoštěm | Frenštát pod Radhoštěm Frenštát pod Radhoštěm
  • 21 260 – 31 240 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. března
Město Frenštát pod Radhoštěm | Město Frenštát pod Radhoštěm | Frenštát pod Radhoštěm Frenštát pod Radhoštěm
  • 24 100 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. března
Město Frenštát pod Radhoštěm | Město Frenštát pod Radhoštěm | Frenštát pod Radhoštěm Frenštát pod Radhoštěm
  • 22 410 – 34 370 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. června
Město Frenštát pod Radhoštěm | Město Frenštát pod Radhoštěm | Frenštát pod Radhoštěm Frenštát pod Radhoštěm
  • 22 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. června
Město Frenštát pod Radhoštěm | Město Frenštát pod Radhoštěm | Frenštát pod Radhoštěm Frenštát pod Radhoštěm
  • 24 100 – 29 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. srpna
Město Frenštát pod Radhoštěm | Město Frenštát pod Radhoštěm | Frenštát pod Radhoštěm Frenštát pod Radhoštěm
  • 24 100 – 34 370 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. března
Město Frenštát pod Radhoštěm | Město Frenštát pod Radhoštěm | Frenštát pod Radhoštěm Frenštát pod Radhoštěm
  • 24 100 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. září
Město Frenštát pod Radhoštěm | Město Frenštát pod Radhoštěm | Frenštát pod Radhoštěm Frenštát pod Radhoštěm
  • 24 100 – 44 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. října
Město Frenštát pod Radhoštěm | Město Frenštát pod Radhoštěm | Frenštát pod Radhoštěm Frenštát pod Radhoštěm
  • 22 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. července
Město Suchdol nad Lužnicí | Město Suchdol nad Lužnicí | Suchdol nad Lužnicí Suchdol nad Lužnicí
  • 21 710 – 31 820 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. února
Město Suchdol nad Lužnicí | Město Suchdol nad Lužnicí | Suchdol nad Lužnicí Suchdol nad Lužnicí
  • 21 710 – 31 820 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. dubna
Město Suchdol nad Lužnicí | Město Suchdol nad Lužnicí | Suchdol nad Lužnicí Suchdol nad Lužnicí
  • 21 710 – 31 820 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. února
Město Suchdol nad Lužnicí | Město Suchdol nad Lužnicí | Suchdol nad Lužnicí Suchdol nad Lužnicí
  • 21 710 – 31 820 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. června
ADM express s.r.o. | ADM express s.r.o. | Plzeň Plzeň
  • 41 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 14. července
Go Digital! a.s. | Go Digital! a.s. | Věkoše, Hradec Králové Věkoše, Hradec Králové
  • 26 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 15. července
THERMIS, spol.s r.o. | THERMIS, spol.s r.o. | Brno Brno
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. července
Listro s.r.o. | Listro s.r.o. | Vinohrady, Praha Vinohrady, Praha
  • 40 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 15. července

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Kaufland Česká republika v.o.s., TOMIS CZ, s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, ARMO-KVH s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., WATERCOOLER SYSTEM s.r.o., JCOS s.r.o., Česká spořitelna, a.s., CRI ameba.eu, s.r.o., Albert Česká republika, s.r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, PEPCO Czech Republic s.r.o., GO! Express & Logistics, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Analytik / analytička obchodu, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Mechanik / Mechanička, Technik / technička dopravy, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka nákupu, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Náborář / Náborářka, Obsluha strojů, Dělník / Dělnice, Přípravář / Přípravářka, Obchodní manažer / manažerka, Mistr / Mistrová, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Opravář / Opravářka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Strakonice, Písek, Příbram, Jižní Předměstí, Plzeň, Dobříš, Ostrov, Ouběnice, Celá ČR, Klatovy, Nepomuk, okres Plzeň-jih, Rokycany, Hořovice, Malá Strana, Týn nad Vltavou, Božkov, Plzeň

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

na dobu neurčitou kulturní zkušenost
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT