Referent/referentka odboru majetku, investic a rozvoje

Blatná
23.390 – 34.370 Kč
Plný úvazek

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah

Referent/referentka odboru majetku, investic a rozvoje
Druh práce: Referent správy kultury a ochrany památkového fondu
Místo výkonu práce: Blatná
Předpokládaný termín nástupu: od 1. 10. 2024, nebo dle dohody
Pracovní poměr: pracovní poměr na dobu neurčitou
Platové zařazení: platová třída 9. až 10. (dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů), osobní ohodnocení
po zapracování.
Pracovní náplní bude:

  • výkon státní správy na úseku památkové péče v souladu se zákonem č. 20/1987 Sb., o státní

památkové péči, ve znění pozdějších předpisů, ve správním obvodu ORP Blatná (vedení správních řízení, kontroly provádění oprav kulturních památek a nemovitostí v památkových zónách a rezervacích přímo na místě, propagace kulturních památek),

  • spolupráce s odbornou organizací památkové péče – Národním památkovým ústavem, územním odborným pracovištěm v Českých Budějovicích,
  • koordinace dotačních programů na obnovu kulturních památek a památkových zón v obvodu své působnosti vč. zpracování dotací pro město Blatná.

Kvalifikační požadavky na uchazeče:
" vysokoškolské vzdělání (bakalářský, magisterský studijní program), vyšší odborné vzdělání, popř. střední vzdělání s maturitní zkouškou,
" řidičský průkaz skupiny „B“, aktivní řidič.
Zákonné požadavky: splnění zákonných předpokladů v souladu s § 4 zákona č. 312/2002 Sb.
Výhodou je:
" praxe ve veřejné správě, nebo v oboru památkové péče,
" vzdělání se stavebním zaměřením, popř. jiných oborů souvisejících s památkovou péčí,
" zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku památkové péče,
" zkušenosti s dotačními programy na úseku památkové péče.
Osobnostní předpoklady a jiné požadavky:
" analytické a organizační schopnosti, logické myšlení, samostatnost,
" psychická odolnost,
" zdravotní způsobilost,
" spolehlivost,
" výborná uživatelská znalost práce na PC/ MS Office,
" ochota dál se vzdělávat.

Přihlášku je možno předkládat pouze v písemné formě a musí obsahovat:

  • jméno, příjmení a titul uchazeče,
  • datum a místo narození uchazeče,
  • státní příslušnost uchazeče,
  • místo trvalého pobytu uchazeče,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  • datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je nutné zvlášť přiložit tyto následující doklady:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se výše uvedených požadavků a náplně práce,
  • výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem,
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Písemné přihlášky do výběrového řízení lze podávat v termínu do 17. 7. 2024 nejdéle do 17:00 hodin, na adresu: Městský úřad Blatná, tř. T. G. Masaryka 322, 388 01 Blatná nebo osobně na podatelnu MěÚ Blatná. Obálku označte heslem: „Výběrové řízení – referent/referentka odboru majetku investic a rozvoje“ a slovem NEOTEVÍRAT, dále ji opatřete jménem a adresou odesílatele. Podrobné informace podává pan Mgr. Bohumil Sýbek – vedoucí odboru majetku investic a rozvoje, tel.: zobrazit tel. číslo , Ing. Simona Sedláčková – tajemnice, tel. zobrazit tel. číslo .
Účastníci budou o dalším průběhu výběrového řízení písemně vyrozuměni nejpozději do 31. 7. 2024.

Na přihlášky v obálkách neoznačených nebo označených jiným způsobem, či doručených po uvedeném termínu nebude brán zřetel. Dříve podané žádosti o zaměstnání nejsou považovány za přihlášky podle této výzvy a nebude na ně brán zřetel.
Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit v libovolné fázi bez udání důvodů.
Osobní údaje jsou shromažďovány a zpracovávány za účelem výběrového řízení, z důvodů plnění právní povinnosti, která vyplývá ze zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozd. před.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Petr Štěpán | Petr Štěpán | Doubravka, Plzeň Doubravka, Plzeň
  • 50 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
H&B Group s.r.o. | H&B Group s.r.o. | Východní Předměstí, Plzeň Východní Předměstí, Plzeň
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 22. srpna
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. srpna
CRI ameba.eu, s.r.o. | CRI ameba.eu, s.r.o. | Nepomuk, Plzeň-jih Nepomuk, Plzeň-jih
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 21. srpna
Město Frenštát pod Radhoštěm | Město Frenštát pod Radhoštěm | Frenštát pod Radhoštěm Frenštát pod Radhoštěm
  • 21 260 – 31 240 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. března
Město Frenštát pod Radhoštěm | Město Frenštát pod Radhoštěm | Frenštát pod Radhoštěm Frenštát pod Radhoštěm
  • 24 100 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. března
Město Frenštát pod Radhoštěm | Město Frenštát pod Radhoštěm | Frenštát pod Radhoštěm Frenštát pod Radhoštěm
  • 22 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. června
Město Frenštát pod Radhoštěm | Město Frenštát pod Radhoštěm | Frenštát pod Radhoštěm Frenštát pod Radhoštěm
  • 24 100 – 29 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. srpna
Město Frenštát pod Radhoštěm | Město Frenštát pod Radhoštěm | Frenštát pod Radhoštěm Frenštát pod Radhoštěm
  • 24 100 – 34 370 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. března
Město Frenštát pod Radhoštěm | Město Frenštát pod Radhoštěm | Frenštát pod Radhoštěm Frenštát pod Radhoštěm
  • 24 100 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. září
Město Frenštát pod Radhoštěm | Město Frenštát pod Radhoštěm | Frenštát pod Radhoštěm Frenštát pod Radhoštěm
  • 24 100 – 44 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. října
Město Frenštát pod Radhoštěm | Město Frenštát pod Radhoštěm | Frenštát pod Radhoštěm Frenštát pod Radhoštěm
  • 22 410 – 34 370 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. června
Město Frenštát pod Radhoštěm | Město Frenštát pod Radhoštěm | Frenštát pod Radhoštěm Frenštát pod Radhoštěm
  • 22 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. července
Město Suchdol nad Lužnicí | Město Suchdol nad Lužnicí | Suchdol nad Lužnicí Suchdol nad Lužnicí
  • 21 710 – 31 820 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. února
Město Suchdol nad Lužnicí | Město Suchdol nad Lužnicí | Suchdol nad Lužnicí Suchdol nad Lužnicí
  • 21 710 – 31 820 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. dubna
Město Suchdol nad Lužnicí | Město Suchdol nad Lužnicí | Suchdol nad Lužnicí Suchdol nad Lužnicí
  • 21 710 – 31 820 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. února
Město Suchdol nad Lužnicí | Město Suchdol nad Lužnicí | Suchdol nad Lužnicí Suchdol nad Lužnicí
  • 21 710 – 31 820 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. června
ADM express s.r.o. | ADM express s.r.o. | Plzeň Plzeň
  • 41 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 14. července
Go Digital! a.s. | Go Digital! a.s. | Věkoše, Hradec Králové Věkoše, Hradec Králové
  • 26 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 15. července
THERMIS, spol.s r.o. | THERMIS, spol.s r.o. | Brno Brno
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. července
Listro s.r.o. | Listro s.r.o. | Vinohrady, Praha Vinohrady, Praha
  • 40 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 15. července

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
ARMO-KVH s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Petr Štěpán, 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Grafton Recruitment s.r.o., AAA poptávka, s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Česká spořitelna, a.s., jsme.cool, s. r. o., Albert Česká republika, s.r.o., SECURITAS ČR s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., H&B Group s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, CRI ameba.eu, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní specialista / specialistka, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka nákupu, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Dělník / Dělnice, Přípravář / Přípravářka, Obchodní manažer / manažerka, Mistr / Mistrová, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Strážný / Strážná, Vrátný / Vrátná, Obchodní zástupce / zástupkyně

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Příbram, Doubravka, Plzeň, Celá ČR, Vodňany, Písek, Strakonice, Klatovy, Hořovice, Sušice III, Sušice, okres Klatovy, Klatovy III, Klatovy, Koterov, Plzeň, Východní Předměstí, Plzeň, Sedlčany, Nepomuk, okres Plzeň-jih

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

na dobu neurčitou kulturní zkušenost
Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT