- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
Pro nově otevřenou prodejnu v Hypermarketu Tesco, ul. Nádražní Písek, hledáme dva šikovné prodejce.
Práce vhodná i pro absolventy
NÁPLŇ PRÁCE:
obsluha zákazníků na prodejně, prezentace výrobků a služeb zákazníkům, aktivní prodej, komunikace se zákazníky na prodejně i po telefonu, práce na PC a na internetu, příjem a vyřizování reklamací, administrativa, starost o chod prodejny, znalost a přehled kompletního nabízeného zboží a služeb (zaškolíme)
pracovní doba:
směnný systém krátký dlouhý týden (v jednom týdnu pracujete PO,ÚT,PÁ,SO,NE, v druhém týdnu pak pouze ST,ČT, vždy 9–20 hod)
POŽADUJEME:
dobré komunikační a prezentační schopnosti, příjemné vystupování, zkušenosti v oblasti prodeje výhodou, znalost práce na PC na dobré úrovni, Word, Excel, Internet.., optimismus, morální a trestní bezúhonnost, spolehlivost a zodpovědnost, chuť pracovat a učit se novým věcem
NABÍZÍME:
zázemí stabilní a dynamicky rozvíjející se společnosti, příjemné pracovní prostředí v nové prodejně, možnost seberealizace v zajímavé, odpovědné a samostatné práci, motivující finanční ohodnocení závislé na prodejních výsledcích, pravidelné soutěže (několikrát do roka) v prodejních dovednostech o hodnotné ceny, slevy na firemní produkty, slevy na servis telefonů, výhodné zaměstnanecké mobilní tarify, zajímavá a dobře ohodnocená práce
možnost nástupu IHNED – plat až 27.000,–Kč, nástupní plat 21.000,–Kč
V případě zájmu o nabízenou pracovní pozici nás prosím kontaktujte VÝHRADNĚ e-mailem na: e-mail přes
Na email prosím zašlete strukturovaný životopis s FOTKOU, spolu s průvodním dopisem v českém jazyce.
Pokud nás Váš profil zaujme, budete během jednoho týdne telefonicky kontaktováni a následně pozváni na osobní pohovor.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.