- 34 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Do velmi úspěšné a přátelské společnosti s dlouhou historií, která se zabývá výrobou a distribucí potravin do obchodů a restaurací přijmeme novou posilu na administrativní pozici.
Jaké úkoly na Vás čekají?
komunikace s oddělením výroby
komunikace s dodavateli
skladové hospodářství
a další běžná administrativní činnost
Jaká byste měla být a co byste měla umět?
pečlivá, samostatná a zodpovědná osobnost
přátelská, ochotná a připravena vyřídit, poradit, pomoci
alespoň krátká praxe s prací s fakturami a obecně s čísly
ale potřebujete se u nás domluvit anglicky (mírně pokročilá úroveň)
pokud jste studovala ekonomický obor, budeme nadšeni :-)
Co Vám už teď můžeme slíbit?
práci na dobu neurčitou
perfektní pracovní dobu 8:00–16:00 hod
moderní prostředí a super kolektiv :-)
zajímavou nástupní mzdu 28.000,–Kč a řadu dalších benefitů
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?