- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
Pro naše prodejny v Brně hledáme šikovné prodejce pro rozšíření kvality poskytovaných služeb.
NÁPLŇ PRÁCE
o obsluha zákazníků na prodejně
o prezentace výrobků a služeb zákazníkům, aktivní prodej
o komunikace se zákazníky na prodejně i po telefonu
o práce na PC a na internetu
o příjem a vyřizování reklamací
o administrativa, starost o chod prodejny
o znalost a přehled kompletního nabízeného zboží a služeb (zaškolíme)
o zaškolení po dobu cca 3–5 týdnů bude probíhat v Brně na našich prodejnách
o pracovní doba – dvě varianty:
NABÍZÍME
o zázemí stabilní a dynamicky rozvíjející se společnosti
o příjemné pracovní prostředí v nové prodejně
o možnost seberealizace v zajímavé, odpovědné a samostatné práci
o motivující finanční ohodnocení závislé na prodejních výsledcích
o pravidelné soutěže (několikrát do roka) v prodejních dovednostech o hodnotné ceny
o slevy na firemní produkty, slevy na servis telefonů, výhodné zaměstnanecké mobilní tarify
o zajímavá a dobře ohodnocená práce
o možnost nástupu IHNED
o plat až 29.000,–Kč, nástupní plat 23.200,–Kč
POŽADUJEME
o dobré komunikační a prezentační schopnosti
o příjemné vystupování a vzhled
o zkušenosti v oblasti prodeje výhodou
o znalost práce na PC na dobré úrovni, Word, Excel, Internet..
o optimismus, morální a trestní bezúhonnost
o spolehlivost a zodpovědnost
o chuť pracovat a učit se novým věcem
V případě zájmu o nabízenou pracovní pozici nás prosím kontaktujte VÝHRADNĚ e-mailem na: e-mail přes
Na email prosím zašlete strukturovaný životopis s FOTKOU, spolu s průvodním dopisem v českém jazyce.
Pokud nás Váš profil zaujme, budete během jednoho týdne telefonicky kontaktováni a následně pozváni na osobní pohovor.
Inzerát je platný po celou dobu zveřejnění.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.