- do 36 009 Kč
- Plný úvazek

VEDOUCÍ ODDĚLENÍ SERVISU A REKLAMACÍ
Co obnáší tato pozice?
Především převzetí plné odpovědnosti za celkové fungování oddělení, což obnáší:
Na této pozici od vás očekáváme:
Hledáme někoho, kdo je:
… především odpovědný a spolehlivý.
Je vůdčí osobnost a má přirozenou autoritu. Je týmový hráč a zároveň si dokáže samostatně se vším poradit.
Je proaktivní a má chuť naučit se i něco nového – časem třeba i z oblasti jízdních kol a elektrokol.
Dále požadujeme dobrou znalost práce na PC a ŘP skupiny B (aktivní řidič). Výhodou je aktivní znalost angličtiny (slovem i písmem).
Velice vítáme vybavení manažerskými softskills. Zkušenost na obdobné pozici či zkušenost s vedením týmu lidí pro vás bude velkou výhodou.
Našim spolupracovníkům nabízíme:
Stabilní pracovní zázemí v neustále se rozvíjející firmě s tradicí od roku 1991, působící v progresivním oboru a zajímavou práci v přátelském kolektivu.
Podporu v osobním a profesním rozvoji.
Práci v jednosměnném provozu a odpovídající mzdové ohodnocení při nástupu, s potenciálem růstu dle odváděných výsledků.
Zajímavé zaměstnanecké benefity ve formě slev na naše produkty pro vás a vaši rodinu, dotované stravenky, až 25 dní dovolené a další.
Nástup možný ihned.
Životopis prosím zasílejte na email e-mail přes , do 15.9.2019. Do předmětu emailu prosím napište název pozice, o jakou máte zájem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?