- 33 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek

Náplň práce: obsluha zákazníků v prodejně, výdej zásilek Zásilkovny, označování zboží cenovkami, přejímka zboží, ukládání zboží do regálů, vychystávání zboží pro další prodej, udržování pořádku ve skladové prodejně. Požadavky: pracovitost, bezúhonnost, fyzická zdatnost, příjemné vystupování, loajalita k firmě a snaha se učit nové věci.
Pracovní doba střídavě od 08:30 do 16:00 hod. nebo od 10:00 do 18:00 hod. Směna v sobotu od 08:30 do 12:00 hod. vychází cca 2× za měsíc.
V případě oboustranné spokojenosti je možno od 04/2025 uzavřít pracovní poměr na dobu neurčitou.
Volné svátky víkendy, možnost slev z prodávaného zboží, stravenkový paušál.
Telefonický kontakt je možný v pracovní dny 9:00–16:00.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.