- 38 000 – 52 000 Kč
- Plný úvazek
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro centrum sdílených služeb hledáme nového kolegu - finančního analytika, který rozšíří čtyřčlenný tým. Budete se podílet zejména na finančním řízení. (finanční controlling, reporting, budgeting, credit management).
Hlavní náplní Vaší práce bude vyhodnocování a zpracování finančních dat, vytváření reportů, rozpočtů a předpovědí finanční stability do budoucna.
Mezi Vaše další úkoly bude patřit příprava podkladů pro finanční analýzu, zpracování dat a vypracování pravidelných reportů, podílení se na plánování, prognózování a sestavování rozpočtů, příprava prezentací, provádění příprav na interní audit; spolupráce s auditory a finančními účetními, spolupráce na měsíční/ročních závěrkách (CAS), denní komunikace v anglickém jazyce.
- ekonomické vzdělání
- praxe na obdobné pozici nutností (zkušenosti s FP&A: finančním plánováním a řízením)
- Pokročilá znalost MS Office – zejména Excel (kontingenční tabulky, pokročilé funkce)
- Výborná úroveň angličtiny slovem i písmem (denní komunikace s nadřízeným)
- Výborné organizační schopnosti, analytické myšlení, komunikativnost, ochota pracovat v týmu
- Proaktivita, cit pro detail, pečlivost
- Mzda 60 000 - 65 000 Kč
- Smlouva na dobu neurčitou
- Flexibilní začátek a konec pracovní doby
- 5 týdnů dovolené, 3 Sick Days
- Home office
- Pravidelná školení, jazykové kurzy
- Stravenky, kafetérie, Multisport karta, benefitní karta
- Příspěvek na penzijní/životní připojištění
- Teambuildingové aktivity
- Dobrá dostupnost - Praha Anděl, metro B
V případě zájmu zašlete svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce na e-mail přes zobrazit tel. číslo .
nebo volejte naOd října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?