- 26 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup duben 2022 nebo dle dohody. Platové zařazení: 9. platová třída dle NV č. 341/2017 Sb. (výše platu závisí na délce praxe).
Pracovní náplň: příprava řešení přestupků a správních deliktů podle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich; veškeré administrativní práce souvisejících s činností odboru a všech oddělení, zejména Oddělení dopravy a silničního hospodářství; zajišťování chodu podatelny, spisové služby, provádění doručování a úkonů prostřednictvím datové schránky, zajišťování vidimace a legalizace dokladů a úředních listin; posuzování podmínek pro vydávání řidičských průkazů, průkazů profesní způsobilosti řidiče a paměťových karet řidiče vozidel a servisních paměťových karet; vykonávání státní správy podle zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů; vedení registru řidičů, provádění záznamů o uložených sankcích za přestupky (trestné činy), včetně bodového hodnocení řidičů.
Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC: státní občanství ČR, trvalý pobyt v ČR; nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům.
Kvalifikační předpoklady dle nařízení vlády č. 341/ 2017 Sb.: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou.
Další požadované dovednosti: vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi; spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost, přesnost; výborná znalost práce na PC; časová flexibilita, ochota dále se vzdělávat; orientace v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce, především v zákoně č. 128/2000 Sb., zákon o obcích, ve znění pozdějších předpisů, 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky, 361/20200 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů.
Zaměstnavatel uvítá: praxi v požadovaném oboru; vzdělání ekonomického směru nebo v oboru veřejná správa; zkoušku odborné způsobilosti při správním rozhodování o řidičských oprávněních a řidičských průkazech.
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce, vzor přihlášky naleznete zde: https://www.novemestonm.cz/urad/zadosti-a-formulare/formulare-odboru-spravy-uradu/
K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kvalifikace v požadovaném oboru.
Termín podání přihlášek: do 14. února 2022.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo.
Výběrové řízení uchazečů, kteří budou splňovat podmínky pro zařazení do výběrového řízení, se uskuteční 22. 2. 2022.
Bližší informace podá Ing. Petr Kubala, vedoucí Odboru správního, telefon: zobrazit tel. číslo , mobil: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Přihlášky doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují, nebo zašlete na adresu: MěÚ Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 54901
Přední stranu obálky označte slovy: “Výběrové řízení – administrativní pracovník – Neotvírat“.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.