- 40 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s předpokladem změny pracovní smlouvy na dobu neurčitou. Nástup je možný ihned, příp. dle vzájemné dohody. Platová třída 11 se základním tarifem v rozpětí 20.450 Kč až 30.750 Kč (podle zápočtu let odborné praxe). Poskytnuty budou i ostatní pohyblivé složky platu a zaměstnanecké výhody garantované kolektivní smlouvou.
Předpoklady: státní občanství ČR (případně i cizí státní občanství s trvalým pobytem v ČR), dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka.
Požadavky: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu; zkušenosti s řízením projektů, velmi dobré komunikační a organizační schopnosti; dobrá znalost práce s PC (Windows, Microsoft Office), řidičský průkaz skupiny B; samostatnost, flexibilita, kreativita, vysoké pracovní nasazení; schopnost analyticky a koncepčně myslet. Uvítáme: znalost problematiky fondů a operačních programů EU, praxi ve veřejné správě, zkušenosti se zadáváním veřejných zakázek, znalost a zkušenost s finančním řízením ve veřejné správě, znalost anglického nebo německého jazyka.
Přihlášku i osobní dotazník lze stáhnout na webových stránkách města na adrese http://www.liberec.cz/okt/
Bližší informace k uvedenému výběrovému řízení jsou k dispozici na úřední desce Magistrátu města Liberec na http://www.liberec.cz/cz/magistrat-radnice/uredni-deska/volna-pracovni-mista/
Uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je dne 11. prosince 2017.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.