- 40 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní pozice vhodná pro osoby zdravotně znevýhodněné.
Obor školního vzdělání: ekonomické.
Pracovní náplň: zpracování personální agendy pro ředitele krajem zřizovaných škol a školských zařízení; zpracování výkazů v oblasti školství ve spolupráci s obcemi a MŠMT; samostatné provádění kontrolní činnosti v personální a platové oblasti včetně uložených nápravných opatření; sestavování rozpočtu přímých výdajů pro školy a škol. zařízení vč. metodiky.
Znalosti oboru: znalosti z oblasti veřejné správy obecně; Zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce; Zákon č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení); Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon); Zákon č. 320/2001 Sb., (o finanční kontrole); Zákon č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád).
Další znalosti: uživatelské dovednosti práce na počítači, MS Office, dobré komunikační schopnosti, ochota se dále vzdělávat, řidičský průkaz sk. B (výhodou).
Zkouška zvláštní odborné způsobilosti (ZOZ) na úseku školství výhodou.
Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené + 5 dní placeného zdravotního volna (SICK DAY); osobní ohodnocení dle dosažené praxe a výkonu; příspěvek na rekreaci, sport, kulturu, zdravotnické pomůcky; příspěvek na penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření; karta Benefit Plus vč. stravenkového systému; možnosti vzdělávání.
Termín a způsob zaslání přihlášky: přihlášky s požadovanými doklady doručte osobně, popřípadě zašlete na adresu: Jihočeský kraj, Krajský úřad, U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice, odbor kancelář ředitele krajského úřadu tak, aby na krajský úřad byly doručeny nejpozději do 28. 2. 2023.
Přihláška je ke stažení na: https://www.kraj-jihocesky.cz/volna-mista-vyberova-rizeni.
Přílohy přihlášky jsou:
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?