- Plný úvazek
NÁPLŇ PRÁCE: administrace dotací JU jako celku (podávání žádostí o dotace, evidence a kontrola); zpracování rozpisu rozpočtu na jednotlivé součásti a účelová zařízení JU;
vypořádání dotací vůči poskytovatelům podle stanovených pravidel;
metodická činnost v oblasti rozpočtu, podmínek čerpání, zpracování pokynů a vnitřních předpisů týkající se zpracovávané agendy; zástup za schvalování výdajů útvarů rektorátu;
zpracování vybraných výkazů; konzultační činnost;
rozborová činnost a tvorba reportů, zpracování podkladů pro zprávy
POŽADUJEME: vysokoškolské vzdělání ekonomického směru popř. středoškolské vzdělání s praxí; praxe v oblasti ekonomiky a rozpočtu min. 3 roky;
zkušenosti v oblasti administrace dotací a projektů; výborná znalost MS Office (zejména MS Word, MS Excel); výborné komunikační dovednosti;
schopnost samostatného rozhodování, organizační schopnosti;
schopnost a ochota pracovního nasazení, pečlivost, koncepční přístup;
znalost anglického jazyka min. na úrovni B1 výhodou
PRACOVNÍ ÚVAZEK: plný. Pracovní poměr: doba určitá 1 rok s tříměsíční zkušební dobou, možnost prodloužení na dobu neurčitou.
Nástup možný od: 1. 11. 2019 nebo dle dohody
NABÍZÍME: zajímavou práci s možností profesního rozvoje; perspektivu zaměstnání;
zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání;
zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené; 4 dny indispozičního volna; dotované stravování nebo stravenky; zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky; MS Office zdarma pro soukromé využití; dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod.
Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením
„REFERENT ÚTVARU ROZPOČTU REKTORÁTU“ na e-mail: e-mail přes



