- 25 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
Provádí kontrolní činnost v oblastech dozoru dle gescí odboru stanovených služebními předpisy a představeným.
oProjednává přestupky v řízení na místě podle § 91 zákona o odpovědnosti za přestupky.
oVypracovává podklady k vydání rozhodnutí, povolení, osvědčení a jiných opatření orgánu ochrany veřejného zdraví nebo je v rozsahu stanovených kompetencí v řízeních vedených na místě samostatně vydává.
oŘeší podněty obyvatel, orgánů státní správy a samosprávy v oblasti životních podmínek.
oPlní jménem KHS úkoly dotčeného orgánu v územních, stavebních, kolaudačních a dalších řízeních vedených podle zvláštních předpisů (např. stavební zákon, zákon o vodách, zákon o posuzování vlivů na životní prostředí, zákon o integrované prevenci), připravuje podklady pro vydání (závazných) stanovisek OOVZ nebo je, v řízeních na místě samém, v mezích své působnosti stanovené příslušnými služebními předpisy a příkazy k výkonu služby, samostatně vydává.
oSpolupracuje s ostatními odbory a odděleními KHS, poskytuje konzultace a stanoviska ze svého oboru.
oZajišťuje agendu spojenou se zajištěním očkovacích látek pro dané území v rámci mimořádného očkování či očkování v ohnisku nákazy.
oSamostatně provádí šetření v ohniscích infekčního onemocnění, kontroluje plnění stanovených protiepidemických opatření.
oProvádí sběr epidemiologických dat v terénu. oProvádí kontroly proočkovanosti, zpracovává podklady o proočkovanosti za dané území.
oProvádí kontrolu úrovně činnosti na úseku dezinfekce, dezinsekce a deratizace, a nařizuje příslušná opatření v případech zjištěných nedostatků.
oPodílí se na vkládání, kontrole, verifikaci dat a dalším nakládání s nimi v informačních elektronických systémech využívaných v rámci odboru v rozsahu stanovených oprávnění. Zam.výhody: Pružnou pracovní dobu, stravenky, 5 týdnů dovolené, 5 sick days. Kontakt
e-mailem, telefonicky.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.