- 22 500 – 27 000 Kč
- Plný úvazek

Ředitelka Krajské hygienické stanice Olomouckého kraje se sídlem v Olomouci, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o státní službě“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo rada, odborný rada oddělení protiepidemického Prostějov č. 111404/ID 30015082 ve služebním úřadu Krajské hygienické stanici Olomouckého kraje se sídlem v Olomouci, v oddělení protiepidemickém Prostějov, odbor protiepidemický, se služebním působištěm Šafaříkova 2907/49 797 20 Prostějov.
Veškeré informace na
https://www.khsolc.cz/o-nas/personalni-zdroje/vyberove-rizeni-dle-statni-sluzby
Podmínky účasti ve výběrovém řízení:
Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem o státní službě může zúčastnit žadatel, který:
Splňuje jiný požadavek stanovený podle § 25 odst. 5 písm. a) zákona o státní službě služebním předpisem – Služební předpis ředitelky Krajské hygienické stanice Olomouckého kraje se sídlem v Olomouci č. 3/2023, ze dne 20. února 2023, kterým se stanovuje požadavek odborného zaměření vzdělání a jiný odborný požadavek potřebný pro výkon služby, kterým je
Další povinné přílohy
K žádosti dále žadatel přiloží:
a)strukturovaný profesní životopis,
b)motivační dopis.
Údaje o pohovoru a písemné zkoušce – s žadateli, jejichž žádost nebyla vyřazena, provede výběrová komise pohovor.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 19. července 2023, tj. v této lhůtě
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo rada, odborný rada oddělení protiepidemického Prostějov.“
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?