- 55 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
Nástup možný dle dohody, a to na dobu určitou s perspektivou na dobu neurčitou
Náplň práce: evidence majetku a zajištění jeho inventarizace, výpočet odpisů a opravných položek k majetku, zpracování majetkových daní (daň z nemovitostí, daň z nabytí nemovitostí), vedení agendy nájemních smluv, fakturace, další práce dle požadavků ekonomického náměstka
Požadujeme: vzdělání ekonomického zaměření a praxi na pozici referenta majetku min. 2 roky, pokročilé znalosti práce na PC (MS Office), spolehlivost, pracovitost, pečlivost a flexibilitu, schopnost pracovat v týmu, orientace v účetní a daňové problematice
Uvítáme: zkušenosti se SAP/R3, příp. HELIOS Green, orientace v ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, orientace v problematice těžby nerostných surovin
Výhody: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování (stravenky v hodnotě 110,– Kč), roční odměny, pojištění za způsobenou škodu zaměstnavateli, program benefitů Flexi Pass, karta Multisport, možnost nákupu zaměstnaneckých akcií, po roce trvání zaměstnaneckého poměru možnost příspěvku na penzijní připojištění, peněžitá odměna k pracovnímu a životnímu výročí
Hlásit se e-mailem nebo telefonicky v pracovní době pondělí – pátek od 9.00 do 16.00 hod.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?