- Plný úvazek

Pracovní místo: Referent nemovitého majetku
Odbor: Odbor vnitřní správy, oddělení nemovitého majetku
Místo výkonu: Vimperk
Požadované vzdělání: VŠ nebo SŠ směru technického, ekonomického nebo ekologického
Další předpoklady:
Řidičské oprávnění B
Práce a orientace v terénu, dle mapy
Práce s geodetickými údaji a katastrem
Zkušenosti práce s mapou a mapovými programy
Praxe v oblasti správy majetku výhodou
Dobrá znalost programů MS Office výhodou
Zkušenosti práce s velkými soubory dat výhodou
Praxe v oboru výhodou
Dobré komunikativní a organizační schopnosti, spolehlivost
Schopnost pracovat individuálně i v týmu
Výhodou je znalost právních předpisů v dané oblasti, zejména zákona č. 219/2000 Sb., o majetku České republika její vystupování v právních vztazích, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny ve znění pozdějších předpisů a některých zákonů (Katastrální zákon, Zákon o pozemkových úpravách)
Náplň práce:Komplexní zajišťování správy majetku a vedení evidence majetku v oblasti odpadového hospodářství, vodních zdrojů, mobilních WC, revizí komínů, kotlů, elektrospotřebičů, tlakových nádob; příprava podkladů pro nakládání s majetkem státu v rozsahu stanoveném právními předpisy (zejm. příprava smluv, komunikace s katastrem nemovitostí a ostatními státními institucemi, zajištění oceňování majetku). Ukládání a aktualizace dat v informačních systémech úřadu. Zajišťování administrativních a jiných činností v oblasti pozemkových úprav. Navrhování vytýčení a stabilizace majetkových hranic a jejich fyzické přebírání. Přípravy, zadávání a kontroly veřejných zakázek v rámci majetkové agendy.
Tarifní třída: 10.
Plat: 23.390,– Kč až 34.370,– Kč (dle délky let započitatelné praxe)
Požadovaný nástup: 1.2.2023 (nebo dle dohody)
Uzávěrka přihlášek: 19.1.2023
Výběrové řízení dne: 24.1.2023
Do tohoto výběrového řízení se může přihlásit kterýkoliv zájemce, který splňuje výše uvedené předpoklady. Informace o výběrovém řízení podá uchazečům Ing. Eva Brojírová: zobrazit tel. číslo .
Zájemci se mohou přihlásit zasláním životopisu na adresu e-mail přes – kancelář ředitele.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.