- 80 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek

Pracovní místo: Referent nemovitého majetku
Odbor: Odbor vnitřní správy, oddělení nemovitého majetku
Místo výkonu: Vimperk
Požadované vzdělání: VŠ nebo SŠ směru technického, ekonomického nebo ekologického
Další předpoklady:
Řidičské oprávnění B
Práce a orientace v terénu, dle mapy
Práce s geodetickými údaji a katastrem
Zkušenosti práce s mapou a mapovými programy
Praxe v oblasti správy majetku výhodou
Dobrá znalost programů MS Office výhodou
Zkušenosti práce s velkými soubory dat výhodou
Praxe v oboru výhodou
Dobré komunikativní a organizační schopnosti, spolehlivost
Schopnost pracovat individuálně i v týmu
Výhodou je znalost právních předpisů v dané oblasti, zejména zákona č. 219/2000 Sb., o majetku České republika její vystupování v právních vztazích, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny ve znění pozdějších předpisů a některých zákonů (Katastrální zákon, Zákon o pozemkových úpravách)
Náplň práce:Komplexní zajišťování správy majetku a vedení evidence majetku v oblasti odpadového hospodářství, vodních zdrojů, mobilních WC, revizí komínů, kotlů, elektrospotřebičů, tlakových nádob; příprava podkladů pro nakládání s majetkem státu v rozsahu stanoveném právními předpisy (zejm. příprava smluv, komunikace s katastrem nemovitostí a ostatními státními institucemi, zajištění oceňování majetku). Ukládání a aktualizace dat v informačních systémech úřadu. Zajišťování administrativních a jiných činností v oblasti pozemkových úprav. Navrhování vytýčení a stabilizace majetkových hranic a jejich fyzické přebírání. Přípravy, zadávání a kontroly veřejných zakázek v rámci majetkové agendy.
Tarifní třída: 10.
Plat: 23.390,– Kč až 34.370,– Kč (dle délky let započitatelné praxe)
Požadovaný nástup: 1.2.2023 (nebo dle dohody)
Uzávěrka přihlášek: 19.1.2023
Výběrové řízení dne: 24.1.2023
Do tohoto výběrového řízení se může přihlásit kterýkoliv zájemce, který splňuje výše uvedené předpoklady. Informace o výběrovém řízení podá uchazečům Ing. Eva Brojírová: zobrazit tel. číslo .
Zájemci se mohou přihlásit zasláním životopisu na adresu e-mail přes – kancelář ředitele.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?