- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Kontakt: Benešová Dagmar Mgr., e-mail: e-mail přes
Hlavní náplň činnosti:
Vypracovávání individuálních akčních plánů ke zvýšení možností uplatnění na trhu práce
včetně jejich aktualizace a vyhodnocování. Činíte úkony orgánu prvního stupně ve správním
řízení jako úřední osoba oprávněna k těmto úkonům na základě vnitřních řídících aktů či
pověření. Vyřizujete věci ve správním řízení, včetně dílčích částí správního řízení podle
běžných postupů. Posuzujete podklady pro správní řízení a provádíte důkazy potřebné ke
zjištění stavu věci. Vykonáváte činnosti vyžadující individuální přístup k jednotlivým případům,
popřípadě rozhodování při volbě z více variantních řešení, spočívající v soustavném přímém
osobním styku s uchazeči o zaměstnání. Provádíte individuální a cílenou zprostředkovatelskou
činnost při umísťování zájemců a uchazečů o zaměstnání. V rámci zprostředkovatelské
činnosti posuzujete osobnostní předpoklady, schopnosti a dovednosti zájemců a uchazečů o
zaměstnání a navrhujete konkrétní postupy pro zvýšení jejich zaměstnanosti. Pro zájemce a
uchazeče o zaměstnání zabezpečujete poradenskou a informační činnost zejména v oblasti
pracovních příležitostí, volných pracovních míst a služeb poskytovaných ÚP ČR. V evidenci
uchazečů o zaměstnání zadáváte, doplňujete a aktualizujete údaje o zájemcích a uchazečích
o zaměstnání a další relevantní údaje.
zaměstnance se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3
zákona o státní službě, v platném znění)
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s
uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 16. května 2022 na e-mailovou adresu
e-mail přes .
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění
požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?