- 35 000 – 43 800 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Služební místo:
Odborný poradce pro zprostředkování, KoP Plzeň-město
Pracoviště: Plzeň, Plzeňský kraj
Termín odevzdání: 22. 3. 2019
Úřad práce České republiky vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa v souladu s § 178 odst. 1 zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě ve znění pozdějších předpisů
Odborný poradce pro zprostředkování
Pracoviště:
Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Plzni
Kontaktní pracoviště Plzeň město
Hlavní náplň činnosti:
Kvalifikační a další požadavky:
ukončené minimálně středoškolské s maturitou
elmi dobrá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel)
praxe v oblasti státní správy – výhodou
řidičský průkaz sk. B – výhodou
práce s lidmi, komunikační dovednosti, profesionální vystupování, asertivní chování, emoční odolnost, samostatnost, pečlivost, důslednost, flexibilita a spolehlivost, svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost
Pracovní podmínky:
platové zařazení v souladu s platnými právními předpisy v 9. platové třídě, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku v závislosti na odváděné práci
pružná pracovní doba – zkrácený/poloviční úvazek
předpokládaný nástup: 1. 4. 2019
pracovní poměr na dobu určitou /zástup po dobu pracovní neschopnosti/
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis, nejpozději
do 22. 3. 2019 včetně na e-mailovou adresu: e-mail přes
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?