- 21 300 – 35 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
Pozice: pracovníci v sociálních službách – chráněné bydlení
Náplň práce: péče a podpora klientům s mentálním i kombinovaným postižením, nácvik jednoduchých denních činností a podpora soběstačnosti klientů, zprostředkování kontaktu klientů se společenským prostředím, vzdělávací a aktivizační činnosti, příprava a vedení činností klientů, vedení dokumentace a individuální plánování.
Požadavky: akreditovaný kurz pracovníka v sociálních službách nebo odpovídající vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách (kurz lze absolvovat až po nástupu do pracovního poměru), aktivní řidič – sk. B podmínkou, základní znalost práce s PC, samostatnost, dobré komunikační dovednosti, aktivita, flexibilita, kladný vztah k lidem se zdravotním postižením.
Nabízíme: plný pracovní úvazek, místo výkonu práce Příčovy, denní 12hodinové směny dle plánu směn – včetně víkendů, nástup dle dohody, pracovní poměr zatím na dobu určitou (1 rok), v případě vzájemné spokojenosti možnost prodloužení, plat odpovídající nařízení vlády 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (od 16 700 Kč do 25 500 Kč dle dosažené praxe a pracovních výsledků).
Přihlášky do výběrového řízení prosím zasílejte na email: e-mail přes . Přihláška do výběrového řízení musí obsahovat: 1) profesní životopis, 2) motivační dopis (kde mmj. uveďte, proč se o nabízenou pozici ucházíte a co od ní očekáváte, jaké konkrétní zkušenosti, znalosti a dovednosti nám můžete nabídnout).
Nástup: od 1.6.2018 do 31.5.2019. Mzda: 16 700,– až 25 500,– Kč
Kontakt: Klosková Silvie Ing., e-mail: e-mail přes
Místo výkonu práce: Nalžovický zámek, poskytovatel sociálních služeb- Příčovy, Příčovy č.p. 108, Sedlčany

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.