- 45 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Náplň práce: dispečer servisního čísla, obvolávání klientů a hlídání servisních činností u stávajících klientů, oslovování nových klientů a práce s nimi, řešení konkrétních servisních požadavků klientů dle jejich potřeb
Požadujeme: ŘP sk. B, čistý TR, spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost, aktivní přístup, schopnost samostatného myšlení, smysl pro týmovou práci.
Vhodné i pro absolventy elektrotechnického směru.
Nabízíme: zajímavou různorodou práci s možností profesního růstu na vedoucí pozice, zajímavé pracovní ohodnocení, perspektivu v rozvíjející se společnosti, pracovní smlouvu na plný úvazek a dobu neurčitou, perspektiva v rozvíjející se společnosti, možnost profesního růstu, seberealizace a další vzdělávání, provizní odměny, zaměstnanecké benefity, příspěvky na dojíždění, pružná pracovní doba, možnost zapracování i z nástupní pozice elektro, MaR

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.