- Plný úvazek
Životopisy posílat na e-mail: e-mail přes
Nástup možný ihned. 6 měsíců práce na dobu určitou, poté možnost prodloužení na neurčito
Hlavní náplň práce:
- organizační a administrativní úkony vyplývající z činnosti obchodního oddělení
- evidence poptávek, nabídek, zakázek ve vnitropodnikovém informačním systému a následný controlling a vyhodnocení obchodních případů
- tvorba statistik pro vedení společnosti (reporting)
- tvorba obchodních dokumentů (objednávky, smlouvy, …)
- komunikace s obchodními partnery
- občasné překlady korespondence.
Požadujeme:
- SŠ/VŠ technického nebo ekonomického zaměření, vhodné i pro absolventy s dobrými komunikačními schopnostmi
- požadována pokročilá znalost anglického jazyka (slovem i písmem), znalost dalšího jazyka výhodou (preferována němčina, ruština, ..).
- znalost v oblasti ekonomiky a obchodního práva vítána.
- očekávána flexibilita, ochota cestovat a učit se novým věcem, schopnost řešit více problematik zároveň.
- uživatelská znalost PC (hlavně MS Office), řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič.



