- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní poměr na dobu určitou možností prodloužení na dobu neurčitou, jednosměnný provoz – pružná pracovní doba.
Co bude patřit mezi Vaše hlavní úkoly: tvorba a implementace nákupní strategie; koordinace procesu vyhledávání nových dodavatelů, jednání s novými i současnými dodavateli, budování dobrých obchodních vztahů; hodnocení dodavatelů, audity u dodavatelů, řešení reklamací; odpovědnost za sestavení a správu rozpočtu nákupu; komplexní řízení činností souvisejících s nákupními procesy ve společnosti; optimalizace nákupních procesů, hledání úspor; nákupní marketing – analýza a průzkum trhu; výběrová řízení na dodavatele, vyjednávání o cenách; vedení, motivace a rozvoj týmu spolupracovníků.
Co od Vás zaměstnavatel očekává: VŠ vzdělání ekonomického nebo technickoekonomického směru; min. 5 let praxe na vedoucí pozici ve strojírenské výrobní společnosti (v automotive výhodou) nebo 10 let v jiné výrobní společnosti; prokazatelné manažerské zkušenosti ve velké společnosti; organizační schopnosti, výborné komunikační dovednosti, dobrý time management, vysoké pracovní nasazení, vlastní iniciativu, flexibilitu; aktivní znalost AJ (i NJ výhodou).
Zaměstnavatel nabízí: zázemí dlouhodobě prosperující české výrobní společnosti v oboru automotive, motivační mzdové ohodnocení, jistotu stabilního zaměstnání, pracoviště v Jaroměři, zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, závodní jídelnu v areálu společnosti, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, jazykovou výuku), notebook a mobilní telefon, možnost nákupu poctivých výrobků Karsit Agro a.s.
Kontakt – paní Hlaváčková Michaela, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes (pro zaslání životopisu) nebo osobně.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?