- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
NÁPLŇ PRÁCE: vedení pokladny a správa a výběr poplatků, další administrativní činnosti vyplývající z chodu obce/obecního úřadu a potřeb občanů
POŽADUJEME: minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou,
pečlivost, systematičnost, spolehlivost, flexibilita, dobré organizační a komunikační schopnosti a příjemné vystupování, dobrá znalost práce na PC — uživatelské znalosti na vyšší úrovni, praxe ve státní správě výhodou, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
NABÍZIME: stravenky, příspěvek na dovolenou
Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
• jméno, příjmení a titul uchazeče,
• datum a místo narození uchazeče,
• státní příslušnost uchazeče,
• místo trvalého pobytu uchazeče, popř. korespondenční adresu,
• číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
• telefonní a emailový kontakt,
• datum a podpis uchazeče.
K přihlášce se připojí:
• profesní životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odbornýchznalostech a dovednostech,
• výpis evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
• ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
• prohlášení o souhlasu s využitím osobních údajů výhradně pro potřeby výběrového řízení.
Přihlášku včetně požadovaných dokladů v uzavřené obálce výrazně označené slovy „Výběrové řízení – Administrativní pracovník / úředník“ mohou zájemci osobně doručit na podatelna, electronicky do datové schránky obce 5yybyy7 nebo zaslat poštou na adresu: Obecní úřad Lhota u Vsetína, Lhota u Vsetína 211, 755 01 Lhota u Vsetína do 30. 09. 2024.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
KONTAKT:
Další informace poskytne paní Jitka Čablíková, e-mail přes , tel. zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?