- 45 000 Kč
- Plný úvazek
NÁPLŇ PRÁCE: vedení pokladny a správa a výběr poplatků, další administrativní činnosti vyplývající z chodu obce/obecního úřadu a potřeb občanů
POŽADUJEME: minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou,
pečlivost, systematičnost, spolehlivost, flexibilita, dobré organizační a komunikační schopnosti a příjemné vystupování, dobrá znalost práce na PC — uživatelské znalosti na vyšší úrovni, praxe ve státní správě výhodou, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
NABÍZIME: stravenky, příspěvek na dovolenou
Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
• jméno, příjmení a titul uchazeče,
• datum a místo narození uchazeče,
• státní příslušnost uchazeče,
• místo trvalého pobytu uchazeče, popř. korespondenční adresu,
• číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
• telefonní a emailový kontakt,
• datum a podpis uchazeče.
K přihlášce se připojí:
• profesní životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odbornýchznalostech a dovednostech,
• výpis evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
• ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
• prohlášení o souhlasu s využitím osobních údajů výhradně pro potřeby výběrového řízení.
Přihlášku včetně požadovaných dokladů v uzavřené obálce výrazně označené slovy „Výběrové řízení – Administrativní pracovník / úředník“ mohou zájemci osobně doručit na podatelna, electronicky do datové schránky obce 5yybyy7 nebo zaslat poštou na adresu: Obecní úřad Lhota u Vsetína, Lhota u Vsetína 211, 755 01 Lhota u Vsetína do 30. 09. 2024.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
KONTAKT:
Další informace poskytne paní Jitka Čablíková, e-mail přes , tel. zobrazit tel. číslo .

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.