- Olomouc
- Proveon, a.s.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
výběrové řízení č. 2023/78
druh práce: vedoucí oddělení přípravy investic zařazený/á v odboru investic
platová třída: 11. (dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb.)
pracovní poměr: na dobu neurčitou
bližší specifikace pracovní činnosti:
- racionalizace práce oddělení, co nejlépe organizovat práci, seznamovat nové zaměstnance s požadavky kladenými na jejich práci;
- účast se jednání rady a zastupitelstva a na základě požadavků primátora nebo příslušného náměstka primátora, vedoucího odboru, a tajemníka, účastnit se pracovních jednáních,
- koordinace v rámci realizace projektů činnosti odboru a činnosti ostatních složek Magistrátu města Olomouce směřující k uplatňování projektů na čerpání dotace,
- zajišťování a koordinace procesu projektového řízení,
- potvrzování oprávněnosti předložených faktur,
- koordinace činnosti oddělení s ostatními odbory a odděleními MMOl,
- příprava projektové dokumentace v součinnosti s budoucími majiteli či správci z hlediska jejich potřeb,
- zpracování návrhu plánu investic a vyhodnocování jejich plnění v rámci své působnosti,
- zpracování podkladů pro zadávání veřejných zakázek projektových dokumentací a spolupráce při zpracovávání podkladů na zadání veřejných zakázek k realizaci
1. Zákonné předpoklady:
- státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
- dosažení věku 18 let,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost,
- znalost jednacího jazyka,
- splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971.
2. Požadavky a předpoklady:
dosažené vzdělání – vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu,
obor – stavební, technický nebo ekonomický,
praxe – praxe v oboru minimálně 3 roky,
- praxe ve veřejné správě výhodou,
- praxe ve vedení kolektivu lidí výhodou,
znalosti a dovednosti – organizační, řídící a koncepční schopnosti,
- adaptabilita a analytické schopnosti,
- dobré komunikační schopnosti,
- znalost práce na PC (Microsoft Office, Excel, Word),
- řidičský průkaz skupiny B výhodou,
- ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.
3. Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 22. srpna 2023 na adresu: Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc; telefon: zobrazit tel. číslo /294/295/298 nebo datová schránka ID: kazbzri.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami.
Později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení.
4. Náležitosti přihlášky jsou:
- jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost a místo trvalého pobytu,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče.
5. K přihlášce je nutno přiložit:
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon), předpoklady po