- Plný úvazek
výběrové řízení č. 2023/22
platová třída: 11. (dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb.)
pracovní poměr: na dobu neurčitou
bližší specifikace pracovní činnosti:
- racionalizace práce oddělení, co nejlépe organizovat práci, seznamovat nové zaměstnance s požadavky kladenými na jejich práci;
- účast se jednání rady a zastupitelstva a na základě požadavků primátora nebo příslušného náměstka primátora, vedoucího odboru, a tajemníka, účastnit se pracovních jednáních,
- koordinace v rámci realizace projektů činnosti odboru a činnosti ostatních složek Magistrátu města Olomouce směřující k uplatňování projektů na čerpání dotace,
- zajišťování a koordinace procesu projektového řízení,
- potvrzování oprávněnosti předložených faktur,
- koordinace činnosti oddělení s ostatními odbory a odděleními MMOl,
- příprava projektové dokumentace v součinnosti s budoucími majiteli či správci z hlediska jejich potřeb,
- zpracování návrhu plánu investic a vyhodnocování jejich plnění v rámci své působnosti,
- zpracování podkladů pro zadávání veřejných zakázek projektových dokumentací a spolupráce při zpracovávání podkladů na zadání veřejných zakázek k realizaci
Zákonné předpoklady:
- státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
- dosažení věku 18 let,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost,
- znalost jednacího jazyka,
- splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb.
Požadavky a předpoklady:
- obor vzdělání: stavební směr; technické zaměření,
- praxe v oboru minimálně 3 roky,
- praxe ve veřejné správě výhodou,
- praxe ve vedení kolektivu lidí výhodou,
- znalosti a dovednosti: organizační, řídící a koncepční schopnosti, adaptabilita a analytické schopnosti, dobré komunikační schopnosti, ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.
Nabízíme:
- možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje,
- balíček benefitů
- osobní příplatek dle kvality odvedené práce,
- stabilní zaměstnání,
- perspektivní pracovní pozici.
Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 5. dubna 2023 na adresu: Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc; telefon: zobrazit tel. číslo /294/295/298.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami.
Později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení.
Náležitosti přihlášky jsou:
- jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost a místo trvalého pobytu,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971,
- zpracování návrhu koncepce činností a fungování oddělení přípravy investic na odboru investic v rozsahu maximálně 1 strana formátu A4.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit.
- výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: http://edeska.olomouc.eu (kategorie: Výběrová řízení na zaměstnance statutárního města Olomouce; Vyhledat) nebo na oddělení personálním a právním.