- 20 000 – 24 000 Kč
- Zkrácený úvazek
ORGANIZAČNÍ A ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍCI
POŽADUJEME: SŠ či VŠ vzdělání, základní znalost anglického jazyka, příjemné vystupování a proklientský přístup, organizační a komunikační schopnosti, flexibilita a ochota cestovat, zodpovědnost a samostatnost, zkušenosti s přípravou a administrací projektů výhodou, znalost MS Office, znalost účetního programu výhodou, řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič, znalost podnikatelského prostředí okresu Vsetín výhodou.
NÁPLŇ PRÁCE: organizace vzdělávacích, podpůrných a komunitních aktivit, zabezpečení činnosti komory okresního střediska Vsetín, komunikace se členskou základnou a péče o její rozvoj, navazování spolupráce s firmami, organizacemi a institucemi, příprava podkladů pro jednání orgánů komory.
NABÍZÍME: zázemí a stabilita, flexibilita, firemní podpora, odborné zaškolení. Stravenky, 5 týdnů dovolené, školení.
PRVNÍ KONTAKT: Životopis spolu se stručným motivačním dopisem zasílejte na e-mail přes Uzávěrka přihlášek: 17.2.2017

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.