- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

ORGANIZAČNÍ A ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍCI
POŽADUJEME: SŠ či VŠ vzdělání, základní znalost anglického jazyka, příjemné vystupování a proklientský přístup, organizační a komunikační schopnosti, flexibilita a ochota cestovat, zodpovědnost a samostatnost, zkušenosti s přípravou a administrací projektů výhodou, znalost MS Office, znalost účetního programu výhodou, řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič, znalost podnikatelského prostředí okresu Vsetín výhodou.
NÁPLŇ PRÁCE: organizace vzdělávacích, podpůrných a komunitních aktivit, zabezpečení činnosti komory okresního střediska Vsetín, komunikace se členskou základnou a péče o její rozvoj, navazování spolupráce s firmami, organizacemi a institucemi, příprava podkladů pro jednání orgánů komory.
NABÍZÍME: zázemí a stabilita, flexibilita, firemní podpora, odborné zaškolení. Stravenky, 5 týdnů dovolené, školení.
PRVNÍ KONTAKT: Životopis spolu se stručným motivačním dopisem zasílejte na e-mail přes Uzávěrka přihlášek: 17.2.2017
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?