- 43 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Upřesňující údaje:
Charakteristika vykonávané práce: výkon působnosti obecního stavebního úřadu obce s rozšířenou působností. Zájemci, kteří splňují stanovené předpoklady a požadavky, mohou do výběrového řízení posílat své písemné přihlášky se všemi předepsanými náležitostmi a přílohami na adresu MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Masarykovo nám. 1, 250 01 Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, v označené obálce VŘ/REFERENT SÚ do 06.06.2025 včetně.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 odst. 1 zák. č. 312/2002 Sb.,
o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů: úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu
dle § 30a odst. 4 zák. č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů:
Kvalifikační požadavky splňuje osoba, která má osvědčení zvláštní odborné způsobilosti
pro správní činnost ve stavebním řádu a při vyvlastnění podle jiného právního předpisu nebo osvědčení o úspěšném vykonání úřednické zkoušky pro obor státní služby, jehož součástí je stavební řád.
V příhlášce uchazeč příp. uvede svoje kontaktní údaje (telefon, e-mail). Formulář přihlášky je ke stažení na webových stránkách města www.brandysko.cz v sekci volná pracovní místa MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav.
Více informací na www.brandysko.cz v sekci volná pracovní místa.
Zaměstnanecké výhody:
NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK V CELKOVÉ VÝŠI 200.000 Kč PŘI PLNÉM PRACOVNÍM ÚVAZKU. Bližší informace podá: Ing. Pavel Janků, vedoucí Odboru stavebního úřadu, územního plánování a památkové péče, tel. zobrazit tel. číslo nebo zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?