- 25 000 – 30 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Chrudim
Požadavky pro výkon práce: dokončené středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání, zkušenosti s vedením zaměstnanců min. 2 roky, řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič/ka, operativnost a časová flexibilita (pružná pracovní doba, nárazová práce o víkendech, svátcích, služební cesty apod.), schopnost samostatné tvůrčí činnosti, schopnost týmové práce, rozhodnost, samostatnost, systematičnost, didaktické a organizační schopnosti, kultura vystupování a schopnost jednání s lidmi, psaný projev na výborné úrovni, uživatelská znalost (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, internet), orientace a zkušenosti s prací na sociálních sítích výhodou, pedagogické vzdělání nebo zkušenosti s volnočasovými aktivitami s dětmi i jinými cílovými skupinami (senioři, handicapovaní apod.) výhodou, znalost grafických programů a programů na úpravu videí výhodu, kladný vztah k dětem, znalost cizího jazyka výhodou, estetické cítění a výtvarný talent výhodou, trestní bezúhonnost podmínkou
Nabízíme: stabilitu příspěvkové organizace, možnost odborného růstu, zaměstnanecké výhody (200 hodin dovolené, stravenkový paušál, služební telefon i notebook, v případě nutnosti i home-office), zajímavou a tvůrčí práci, možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu, přátelský kolektiv
Náplň práce: administrativní práce související s vedením oddělení, rozpočtová správa oddělení, organizace a plánování akcí MLK pro veřejnost včetně jejich realizace (Muzejní noc, Den dětí), tematické akce (Velikonoce, Duchůplné muzeum), pohádky, workshopy, koncerty, vernisáže, letní festival apod., komunikace s médii, správa webových stránek a sociálních sítí, vedení programů pro školy, vyhledávání příležitostí k propagaci muzea, zpracovávání podkladů pro propagaci a komunikace s grafikem, aktivní spolupráce se sbírkovým oddělením muzea, fundraising, dotace
Odměňování: platová třída 11, plat od 22 980 Kč do 33 790 Kč podle zákona č. 262/2006Sb., zákoník práce ve znění pozdějších předpisů, a podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě. Příplatek za vedení. Zkušební doba 3 měsíce. Po uplynutí 3 měsíců osobní ohodnocení.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: 200 hodin dovolené při úvazku 1,0, stravenkový paušál, služební mobilní telefon a notebook
Termín pro podání přihlášky: do 31. 8. 2022. Ústní pohovory se budou konat v průběhu měsíce září 2022
Způsob zpracování přihlášky:
Přihláška do výběrového řízení (jméno, bydliště, telefon, e-mail)
Motivační dopis
Strukturovaný životopis
Kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Pozn.: Úředně ověřené kopie o dosaženém vzdělání a výpis z trestního rejstříku bude třeba dodat před podpisem pracovní smlouvy.
Přihlášky označené VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ zasílejte na níže uvedenou kontaktní poštovní či e-mailovou adresu. Přihlášky lze odevzdávat také osobně na recepci Muzea loutkářských kultur.
Neúplné přihlášky budou vyřazeny.
Kontakt: Bc. Olga Havlíková, Vedoucí oddělení pro styk s veřejností
Pošt. adresa: Muzeum loutkářských kultur, Břetislavova 74, Chrudim 537 60
Email: e-mail přes
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit či neobsadit pozici žádným z kandidátů.
Informace o zpracování osobních údajů pro uchazeče o zaměstnání:
Poskytnuté osobní údaje bude MLK zpracovávat výhradně pro účely tohoto výběrového řízení, a to v souladu s právními předpisy upravujícími ochranu osobních údajů. Bližší informace o zpracování osobních údajů naleznete na www.puppets.cz. Uvedením své e-mailové adresy a telefonního čísla v přihlášce dává uchazeč souhlas s jejich zpracováním za účelem zefektivnění komunikace v rámci výběrového řízení (vyrozumění o termínech pohovorů, výzva k doplnění přihlášky, apod.). Osobní údaje uchazeče nebudou poskytnuty třetí osobě. Osobní údaje budou uchovávány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.