Obsluha mycí linky
- Stíčany, Hrochův Týnec
- NIKA Logistics a.s.
-
Benefity:
- ...
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Lokalita | Chrudim |
Firma | Muzeum loutkářských kultur v Chrudimi |
Kategorie | Služby, umění a kultura, Ubytování a cestovní ruch, PR specialista / specialistka |
Hrubá mzda | 22.980 – 33.790 Kč |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Místo výkonu práce: Chrudim
Požadavky pro výkon práce: dokončené středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání, zkušenosti s vedením zaměstnanců min. 2 roky, řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič/ka, operativnost a časová flexibilita (pružná pracovní doba, nárazová práce o víkendech, svátcích, služební cesty apod.), schopnost samostatné tvůrčí činnosti, schopnost týmové práce, rozhodnost, samostatnost, systematičnost, didaktické a organizační schopnosti, kultura vystupování a schopnost jednání s lidmi, psaný projev na výborné úrovni, uživatelská znalost (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, internet), orientace a zkušenosti s prací na sociálních sítích výhodou, pedagogické vzdělání nebo zkušenosti s volnočasovými aktivitami s dětmi i jinými cílovými skupinami (senioři, handicapovaní apod.) výhodou, znalost grafických programů a programů na úpravu videí výhodu, kladný vztah k dětem, znalost cizího jazyka výhodou, estetické cítění a výtvarný talent výhodou, trestní bezúhonnost podmínkou
Nabízíme: stabilitu příspěvkové organizace, možnost odborného růstu, zaměstnanecké výhody (200 hodin dovolené, stravenkový paušál, služební telefon i notebook, v případě nutnosti i home-office), zajímavou a tvůrčí práci, možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu, přátelský kolektiv
Náplň práce: administrativní práce související s vedením oddělení, rozpočtová správa oddělení, organizace a plánování akcí MLK pro veřejnost včetně jejich realizace (Muzejní noc, Den dětí), tematické akce (Velikonoce, Duchůplné muzeum), pohádky, workshopy, koncerty, vernisáže, letní festival apod., komunikace s médii, správa webových stránek a sociálních sítí, vedení programů pro školy, vyhledávání příležitostí k propagaci muzea, zpracovávání podkladů pro propagaci a komunikace s grafikem, aktivní spolupráce se sbírkovým oddělením muzea, fundraising, dotace
Odměňování: platová třída 11, plat od 22 980 Kč do 33 790 Kč podle zákona č. 262/2006Sb., zákoník práce ve znění pozdějších předpisů, a podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě. Příplatek za vedení. Zkušební doba 3 měsíce. Po uplynutí 3 měsíců osobní ohodnocení.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: 200 hodin dovolené při úvazku 1,0, stravenkový paušál, služební mobilní telefon a notebook
Termín pro podání přihlášky: do 31. 8. 2022. Ústní pohovory se budou konat v průběhu měsíce září 2022
Způsob zpracování přihlášky:
Přihláška do výběrového řízení (jméno, bydliště, telefon, e-mail)
Motivační dopis
Strukturovaný životopis
Kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Pozn.: Úředně ověřené kopie o dosaženém vzdělání a výpis z trestního rejstříku bude třeba dodat před podpisem pracovní smlouvy.
Přihlášky označené VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ zasílejte na níže uvedenou kontaktní poštovní či e-mailovou adresu. Přihlášky lze odevzdávat také osobně na recepci Muzea loutkářských kultur.
Neúplné přihlášky budou vyřazeny.
Kontakt: Bc. Olga Havlíková, Vedoucí oddělení pro styk s veřejností
Pošt. adresa: Muzeum loutkářských kultur, Břetislavova 74, Chrudim 537 60
Email: e-mail přes
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit či neobsadit pozici žádným z kandidátů.
Informace o zpracování osobních údajů pro uchazeče o zaměstnání:
Poskytnuté osobní údaje bude MLK zpracovávat výhradně pro účely tohoto výběrového řízení, a to v souladu s právními předpisy upravujícími ochranu osobních údajů. Bližší informace o zpracování osobních údajů naleznete na www.puppets.cz. Uvedením své e-mailové adresy a telefonního čísla v přihlášce dává uchazeč souhlas s jejich zpracováním za účelem zefektivnění komunikace v rámci výběrového řízení (vyrozumění o termínech pohovorů, výzva k doplnění přihlášky, apod.). Osobní údaje uchazeče nebudou poskytnuty třetí osobě. Osobní údaje budou uchovávány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Na služební cestu se většina z nás těší. Můžete si i hezky přivydělat díky cestovním náhradám, neboli dietám. Na co všechno máte nárok? Jaké jsou vaše povinnosti na služební cestě? Kdy můžete služební cestu odmítnout? Zodpovíme v našem článku.
V tomto článku jsme pro vás připravili přehled TOP 10 magazínů o HR vzdělávání, které zaujímají přední příčky nejen díky své návštěvnosti, ale především díky kvalitnímu obsahu, který skutečně vzdělává a inspiruje. Pojďte s námi objevit ty nejlepší zdroje informací v oblasti HR! 😉
V České republice zažíváme v posledních letech prudký vzestup počtu pracovních portálů a sběračů nabídek ve formě pracovních agregátorů. Tyto platformy se snaží nabídnout co nejlepší služby v oblasti propagace pracovních příležitostí. Ačkoli je všechny spojuje společný cíl – spojit zaměstnavatele s potenciálními zaměstnanci – může se zdát, že v tomto hustém "lese" portálů se leckdy lehce ztrácíme. Ale nebojte, máme pro vás řešení! Dnes se podíváme na TOP 10 pracovních portálů, které působí v naší zemi a také na 4 pracovní agregátory. Zajímá vás, co z nich činí jedinečné, v čem skutečně excelují a co nás na nich tak fascinuje? Pokračujte ve čtení a objevte ty pravé klenoty mezi pracovními platformami! 😉🌟
Dozvíte se, co to je přesčas, jaký je rozdíl mezi dobrovolným a povinným přesčasem. Proč jít na dobrovolný přesčas o státním svátku? Vysvětlíme si, jak se přesčasy proplácí a kdy si můžete vzít náhradní volno. Jaké důsledky mohou být, když na přesčas nepřijdete, protože se vám to nehodí.
Povíme si, jak v praxi funguje pružná pracovní doba, někdy nazývaná také klouzavá pracovní doba. Ranní ptáče může chodit do práce brzy ráno, večerní sovy si mohou přispat. Jako vše, i pružná pracovní doba má jak své výhody, tak i nevýhody.
Systémů pro podporu náborů, takzvaných ATS (anglická zkratka “Applicant Tracking System”), či jim podobných, najdete na současném trhu nepřeberné množství. Všechny tyto softwary spojuje společný cíl - vylepšit administrativní a náborové procesy ve firmách tak, aby byly rychlé, efektivní a ušetřily personalistům čas. Jak vybrat ten, který bude nejvíce vyhovovat požadavkům vaší firmy vám v tomto článku sice neporadíme, ale najdete v něm praktický přehled nejznámějších náborových aplikací či softwarů, který aktuálně trh nabízí.
Hmotná odpovědnost zaměstnance je citlivým tématem. Existují dvě odpovědnosti zaměstnance, schodek a ztráta svěřených věcí. Na oba případy se podíváme a ke každému připojíme vzor dohody, která by měla být podepsána, aby bylo možné schodek nebo ztrátu po vás vymáhat. Pouze ústní dohoda je nedostačující.
Dali jste si práci s vytvořením životopisu, průvodního a motivačního dopisu, vybrali jste tu správnou pracovní nabídku. Teď to nezkazit posledním krokem. Poradíme, jak připravit odpověď na inzerát na práci, jak odepsat na pracovní inzerát a na co si dát pozor.
Řekneme si vše o sick day, co to je, kdo určuje podmínky pro čerpání dne na zotavenou, jak je sick day proplácený.
Bezúplatné darování krve je úctyhodná činnost každého dárce. Proto i zákoník práce na dárce myslí a přiznává jim za darování krve nárok na volno z práce, a to dokonce volno placené. Ukážeme vám, jak správně svou nepřítomnost v práci nahlásit a jaké jsou výhody pro dárce.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje