- 32 000 – 34 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Místo výkonu práce: Chrudim
Požadavky pro výkon práce: dokončené středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání, zkušenosti s vedením zaměstnanců min. 2 roky, řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič/ka, operativnost a časová flexibilita (pružná pracovní doba, nárazová práce o víkendech, svátcích, služební cesty apod.), schopnost samostatné tvůrčí činnosti, schopnost týmové práce, rozhodnost, samostatnost, systematičnost, didaktické a organizační schopnosti, kultura vystupování a schopnost jednání s lidmi, psaný projev na výborné úrovni, uživatelská znalost (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, internet), orientace a zkušenosti s prací na sociálních sítích výhodou, pedagogické vzdělání nebo zkušenosti s volnočasovými aktivitami s dětmi i jinými cílovými skupinami (senioři, handicapovaní apod.) výhodou, znalost grafických programů a programů na úpravu videí výhodu, kladný vztah k dětem, znalost cizího jazyka výhodou, estetické cítění a výtvarný talent výhodou, trestní bezúhonnost podmínkou
Nabízíme: stabilitu příspěvkové organizace, možnost odborného růstu, zaměstnanecké výhody (200 hodin dovolené, stravenkový paušál, služební telefon i notebook, v případě nutnosti i home-office), zajímavou a tvůrčí práci, možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu, přátelský kolektiv
Náplň práce: administrativní práce související s vedením oddělení, rozpočtová správa oddělení, organizace a plánování akcí MLK pro veřejnost včetně jejich realizace (Muzejní noc, Den dětí), tematické akce (Velikonoce, Duchůplné muzeum), pohádky, workshopy, koncerty, vernisáže, letní festival apod., komunikace s médii, správa webových stránek a sociálních sítí, vedení programů pro školy, vyhledávání příležitostí k propagaci muzea, zpracovávání podkladů pro propagaci a komunikace s grafikem, aktivní spolupráce se sbírkovým oddělením muzea, fundraising, dotace
Odměňování: platová třída 11, plat od 22 980 Kč do 33 790 Kč podle zákona č. 262/2006Sb., zákoník práce ve znění pozdějších předpisů, a podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě. Příplatek za vedení. Zkušební doba 3 měsíce. Po uplynutí 3 měsíců osobní ohodnocení.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: 200 hodin dovolené při úvazku 1,0, stravenkový paušál, služební mobilní telefon a notebook
Termín pro podání přihlášky: do 31. 8. 2022. Ústní pohovory se budou konat v průběhu měsíce září 2022
Způsob zpracování přihlášky:
Přihláška do výběrového řízení (jméno, bydliště, telefon, e-mail)
Motivační dopis
Strukturovaný životopis
Kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Pozn.: Úředně ověřené kopie o dosaženém vzdělání a výpis z trestního rejstříku bude třeba dodat před podpisem pracovní smlouvy.
Přihlášky označené VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ zasílejte na níže uvedenou kontaktní poštovní či e-mailovou adresu. Přihlášky lze odevzdávat také osobně na recepci Muzea loutkářských kultur.
Neúplné přihlášky budou vyřazeny.
Kontakt: Bc. Olga Havlíková, Vedoucí oddělení pro styk s veřejností
Pošt. adresa: Muzeum loutkářských kultur, Břetislavova 74, Chrudim 537 60
Email: e-mail přes
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit či neobsadit pozici žádným z kandidátů.
Informace o zpracování osobních údajů pro uchazeče o zaměstnání:
Poskytnuté osobní údaje bude MLK zpracovávat výhradně pro účely tohoto výběrového řízení, a to v souladu s právními předpisy upravujícími ochranu osobních údajů. Bližší informace o zpracování osobních údajů naleznete na www.puppets.cz. Uvedením své e-mailové adresy a telefonního čísla v přihlášce dává uchazeč souhlas s jejich zpracováním za účelem zefektivnění komunikace v rámci výběrového řízení (vyrozumění o termínech pohovorů, výzva k doplnění přihlášky, apod.). Osobní údaje uchazeče nebudou poskytnuty třetí osobě. Osobní údaje budou uchovávány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?