- Plný úvazek
Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu; znalost právních předpisů a platných norem v oblasti samosprávy, dobrá orientace v legislativě týkající se veřejných zakázek; perfektní uživatelská znalost práce s PC (Microsoft Office); vysoká úroveň komunikačních dovedností pro jednání s právnickými i fyzickými osobami; osobnostní předpoklady, pečlivost a důslednost. Uvítáme zkušenosti s řízením menšího pracovního kolektivu a praxi ve veřejné správě. Aktuálně se jedná se o zástup po dobu trvání mateřské a rodičovské dovolené vedoucí tohoto oddělení.
Nástup: červen 2022 nebo dohodou
Pracovní poměr na dobu určitou – cca do roku 2025
Zaměstnanecké výhody jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (přehled poskytovaných benefitů na https://www.liberec.cz/cz/obcan/urad/tajemnik/oddeleni-personalni/dokumenty/prihlaska-k-vyberovemu-rizeni.htmll
Hlásit se emailem, telefonicky nebo osobně: Liberecká radnice, č. dv. 107, 105 do 10.05.2022
Výběrové řízení proběhne v květnu 2022 (bude upřesněno)



