Vedoucí oddělení právního a veřejných zakázek OKÚ

Žižkov, Praha

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Městská část Praha 3 hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Vysokoškolské / universitní
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

Městská část Praha 3, územně samosprávný celek.

Popis

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

Městská část Praha 3, Úřad městské části zastoupená tajemníkem Úřadu městské části

vyhlašuje dne 16. 11. 2022 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

vedoucí/vedoucího oddělení právního a veřejných zakázek odboru kancelář úřadu

s místem výkonu práce Praha 3, v platové třídě 11 (v rozmezí od 25 280,--Kč až 37 170,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s příplatkem za vedení dle ustanovení § 124 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce; a možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být přiznán až do výše 37 170,--Kč (plat max. 75 000,--Kč). Nástup dohodou.

Požadavky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
- fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku

- občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk)

- způsobilost k právním úkonům

- bezúhonnost

- splnění předpokladů podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích (osvědčení MVČR a čestné prohlášení)

Další požadavky:

požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v oboru právo a právní věda,
požadovaná praxe: praxe ve veřejné správě vítána,
požadované znalosti: znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, Směrnice Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/680 (GDPR), zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,
další dovednosti, schopnosti: práce na PC, analytické myšlení, organizační a řídící schopnosti, výborné komunikační schopnosti v písemném i mluveném projevu.

Nabízíme: pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, Ticket restaurant (120,--Kč/den), Ticket Benefits (až 500,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění, příspěvek na MHD, služební telefon, občasná práce z domova, možnost přidělení služebního bytu.

Forma přihlášek a ostatních dokumentů potřebných k výběrovému řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků:

1) Elektronická podoba

a) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím datové schránky - eqkbt8g. Veškeré požadované dokumenty (viz. – listinná podoba) musí být autorizovaně konvertovány, více zde: Autorizovaná konverze dokumentů - Česká pošta (ceskaposta.cz).

Pokud Vám byl výpis z evidence Rejstříku trestů zaslán do Vaší datové schránky, je třeba přiložit rovněž potvrzení, resp. průvodní dopis odesílajícího kontaktního místa (CzechPOINT@home).

b) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím emailové korespondence pouze v případě, že je opatřena uznávaným elektronickým podpisem. Požadované přílohy musí být autorizovaně konvertovány, či doloženy v listinné podobě.

2) Listinná podoba

Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím služeb České pošty, či osobně doručit do Podatelny městské části Praha 3 na adresu Havlíčkovo náměstí 700/9, Praha 3.

Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku (https://www.praha3.cz/potrebuji-zaridit/formulare/oddeleni-personalni-prace-a-mezd), která musí obsahovat tyto náležitosti:

- jméno, příjmení a titul uchazeče,

- datum a místo narození,

- státní příslušnost,

- místo trvalého pobytu,

- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu,

jde-li o cizího státního občana,

- datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je třeba doložit:

- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,

- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,

- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,

- splnění předpokladů podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích (osvědčení MVČR a čestné prohlášení).

Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – vedoucí oddělení právního a veřejných zakázek“

Nabídky zasílejte nejpozději do 2. 12. 2022 – prodloužení lhůty – viz. níže. Přihlášky, které budou podány po tomto datu, nejsou do výběrového řízení zařazeny.

Prodloužení lhůty:
tajemník Úřadu městské části rozhodl dne 2. 12. 2022 o prodloužení lhůty přihlášek k výběrovému řízení na pozici vedoucí/vedoucího oddělení právního a veřejných zakázek odboru kancelář úřadu, a to do 9. 12. 2022. 

Informace: Bc. Petra Nýčová, vedoucí oddělení personální práce a mezd

Telefon zobrazit tel. číslo


Ing. Bc. Rudolf Zahradník

tajemník Úřadu městské části

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Benefity

  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • Příspěvek na mobilní tarif

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Ministerstvo práce a sociálních věcí | Ministerstvo práce a… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 33 280 – 49 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 17. října
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Praha Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 17. října
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Kamýk, Praha Kamýk, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 16. října
D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR | D.A.S. právní ochrana,… | Celá ČR Celá ČR
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 14. října
Ministerstvo práce a sociálních věcí | Ministerstvo práce a… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 32 180 – 46 819 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 13. října
Ministerstvo práce a sociálních věcí | Ministerstvo práce a… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 32 180 – 46 819 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 13. října
Městská část Praha 14 | Městská část Praha 14 | Praha Praha
  • 25 280 – 37 170 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. listopadu
Město Kopřivnice | Město Kopřivnice | Kopřivnice Kopřivnice
  • 24 770 – 47 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. července
Město Kopřivnice | Město Kopřivnice | Kopřivnice Kopřivnice
  • 24 770 – 47 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. září
Zdravotnická záchranná služba Středočeského kraje, příspěvková organizace | Zdravotnická záchranná služba… | Kladno Kladno
  • od 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. ledna
TRIDO, s.r.o. | TRIDO, s.r.o. | Blansko Blansko
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. prosince
Anerge s.r.o. | Anerge s.r.o. | Říčany, Praha-východ Říčany, Praha-východ
  • 80 000 – 150 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 14. prosince
Mediekos Ambulance, s.r.o. | Mediekos Ambulance, s.r.o. | Zlín Zlín
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro rodiče
Zveřejněno: 14. prosince
Englmayer CZ s.r.o. | Englmayer CZ s.r.o. | Zeleneč Zeleneč
  • 23 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 14. prosince
Toom interier s.r.o. | Toom interier s.r.o. | Přerov Přerov
  • 28 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. prosince
TRIDO, s.r.o. | TRIDO, s.r.o. | Blansko Blansko
  • 30 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. listopadu
TRIDO, s.r.o. | TRIDO, s.r.o. | Blansko Blansko
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. prosince
Almma s.r.o. | Almma s.r.o. | Dobříš Dobříš
  • 25 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. prosince
NUTREND D.S., a.s. | NUTREND D.S., a.s. | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. prosince
Merida Hradec Králové, s.r.o. | Merida Hradec Králové, s.r.o. | Ostrava Ostrava
  • 28 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 30. listopadu
ARAMEX CZ, s.r.o. | ARAMEX CZ, s.r.o. | Tuchoměřice Tuchoměřice
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. prosince
SULCO Automotive Group, s.r.o. | SULCO Automotive Group, s.r.o. | Česká Lípa Česká Lípa
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. prosince
RAVEN CZ a.s. | RAVEN CZ a.s. | Strančice Strančice
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. prosince
SAREMA LIBEREC s.r.o. | SAREMA LIBEREC s.r.o. | Zlín Zlín
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. prosince
Mirnock s.r.o. v likvidaci | Mirnock s.r.o. v likvidaci | Praha Praha
  • 32 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. prosince
Ing. Petr Čacký | Ing. Petr Čacký | Turnov Turnov
  • 25 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. prosince

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Ministerstvo práce a sociálních věcí, NADĚJE, HLAVNÍ MĚSTO PRAHA, Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Městská část Praha 3, Mateřská škola "U Krtečka" Praha 5 - Motol, Kudrnova 235, příspěvková organizace, Institut klinické a experimentální medicíny, Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy, Ředitelství silnic a dálnic s. p., Kaufland Česká republika v.o.s., mBlue Czech, s.r.o., Vaše domy, s.r.o., D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Vedoucí týmu / Team leader, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční kontroling, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, Konzultant / konzultantka IT, Account Manager / Key Account Manager, Obchodník / Obchodnice, HR specialista / specialistka, Údržbář / Údržbářka, Odborný pracovník / pracovnice, Sociální pracovník / pracovnice, Projektový / projektová manažerka, Učitel, Pedagog / Učitelka, Pedagožka, Vychovatel / Vychovatelka, Ekolog / Ekoložka, Báňský technik / technička, Geolog / Geoložka, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Elektrospecialista / Elektrospecialistka, Elektrikář / Elektrikářka, Policista / Policistka, Pracovník / pracovnice ostrahy, Technik / technička BOZP, Kontrolor / Kontrolorka, Kurátor / Kurátorka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Vedoucí pracovník / pracovnice, Právník / Právnička, Právní specialista / specialistka, Právní úředník / úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Administrátor / Administrátorka veřejných zakázek, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Nové Město, Praha, Vinohrady, Praha, Praha, Žižkov, Praha, Smíchov, Praha, Krč, Praha, Kamýk, Praha, Holešovice, Praha, Břevnov, Praha, Stodůlky, Praha, Celá ČR, Nusle, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

auto