Vedoucí oddělení právního a veřejných zakázek OKÚ

Žižkov, Praha

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Vysokoškolské / universitní
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

Městská část Praha 3, územně samosprávný celek.

Popis

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

Městská část Praha 3, Úřad městské části zastoupená tajemníkem Úřadu městské části

vyhlašuje dne 16. 11. 2022 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

vedoucí/vedoucího oddělení právního a veřejných zakázek odboru kancelář úřadu

s místem výkonu práce Praha 3, v platové třídě 11 (v rozmezí od 25 280,--Kč až 37 170,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s příplatkem za vedení dle ustanovení § 124 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce; a možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být přiznán až do výše 37 170,--Kč (plat max. 75 000,--Kč). Nástup dohodou.

Požadavky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
- fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku

- občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk)

- způsobilost k právním úkonům

- bezúhonnost

- splnění předpokladů podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích (osvědčení MVČR a čestné prohlášení)

Další požadavky:

požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v oboru právo a právní věda,
požadovaná praxe: praxe ve veřejné správě vítána,
požadované znalosti: znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, Směrnice Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/680 (GDPR), zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,
další dovednosti, schopnosti: práce na PC, analytické myšlení, organizační a řídící schopnosti, výborné komunikační schopnosti v písemném i mluveném projevu.

Nabízíme: pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, Ticket restaurant (120,--Kč/den), Ticket Benefits (až 500,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění, příspěvek na MHD, služební telefon, občasná práce z domova, možnost přidělení služebního bytu.

Forma přihlášek a ostatních dokumentů potřebných k výběrovému řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků:

1) Elektronická podoba

a) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím datové schránky - eqkbt8g. Veškeré požadované dokumenty (viz. – listinná podoba) musí být autorizovaně konvertovány, více zde: Autorizovaná konverze dokumentů - Česká pošta (ceskaposta.cz).

Pokud Vám byl výpis z evidence Rejstříku trestů zaslán do Vaší datové schránky, je třeba přiložit rovněž potvrzení, resp. průvodní dopis odesílajícího kontaktního místa (CzechPOINT@home).

b) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím emailové korespondence pouze v případě, že je opatřena uznávaným elektronickým podpisem. Požadované přílohy musí být autorizovaně konvertovány, či doloženy v listinné podobě.

2) Listinná podoba

Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím služeb České pošty, či osobně doručit do Podatelny městské části Praha 3 na adresu Havlíčkovo náměstí 700/9, Praha 3.

Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku (https://www.praha3.cz/potrebuji-zaridit/formulare/oddeleni-personalni-prace-a-mezd), která musí obsahovat tyto náležitosti:

- jméno, příjmení a titul uchazeče,

- datum a místo narození,

- státní příslušnost,

- místo trvalého pobytu,

- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu,

jde-li o cizího státního občana,

- datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je třeba doložit:

- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,

- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,

- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,

- splnění předpokladů podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích (osvědčení MVČR a čestné prohlášení).

Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – vedoucí oddělení právního a veřejných zakázek“

Nabídky zasílejte nejpozději do 2. 12. 2022 – prodloužení lhůty – viz. níže. Přihlášky, které budou podány po tomto datu, nejsou do výběrového řízení zařazeny.

Prodloužení lhůty:
tajemník Úřadu městské části rozhodl dne 2. 12. 2022 o prodloužení lhůty přihlášek k výběrovému řízení na pozici vedoucí/vedoucího oddělení právního a veřejných zakázek odboru kancelář úřadu, a to do 9. 12. 2022. 

Informace: Bc. Petra Nýčová, vedoucí oddělení personální práce a mezd

Telefon zobrazit tel. číslo


Ing. Bc. Rudolf Zahradník

tajemník Úřadu městské části

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Benefity

  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření a pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • Příspěvek na mobilní tarif

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

OLYMP CENTRUM SPORTU MINISTERSTVA VNITRA | OLYMP CENTRUM SPORTU… | Bubeneč, Praha Bubeneč, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. prosince
OLYMP CENTRUM SPORTU MINISTERSTVA VNITRA | OLYMP CENTRUM SPORTU… | Bubeneč, Praha Bubeneč, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. listopadu
Generální finanční ředitelství | Generální finanční ředitelství | Holešovice, Praha Holešovice, Praha
  • 29 120 – 38 370 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 26. listopadu
Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace | Školní jídelny Praha 10,… | Vršovice, Praha Vršovice, Praha
  • 28 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 26. listopadu
Městská část Praha 14 | Městská část Praha 14 | Praha Praha
  • 25 280 – 37 170 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. listopadu
Město Kopřivnice | Město Kopřivnice | Kopřivnice Kopřivnice
  • 24 770 – 47 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. července
Město Kopřivnice | Město Kopřivnice | Kopřivnice Kopřivnice
  • 24 770 – 47 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. září
Pulsar Expo s.r.o. | Pulsar Expo s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • do 90 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 25. července
Pulsar Expo s.r.o. | Pulsar Expo s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • do 90 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 10. července
Zdravotnická záchranná služba Středočeského kraje, příspěvková organizace | Zdravotnická záchranná služba… | Kladno Kladno
  • od 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. ledna
TRIDO, s.r.o. | TRIDO, s.r.o. | Blansko Blansko
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. prosince
Anerge s.r.o. | Anerge s.r.o. | Říčany, Praha-východ Říčany, Praha-východ
  • 80 000 – 150 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 14. prosince
Mediekos Ambulance, s.r.o. | Mediekos Ambulance, s.r.o. | Zlín Zlín
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro rodiče
Zveřejněno: 14. prosince
Englmayer CZ s.r.o. | Englmayer CZ s.r.o. | Zeleneč Zeleneč
  • 23 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 14. prosince
Toom interier s.r.o. | Toom interier s.r.o. | Přerov Přerov
  • 28 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. prosince
TRIDO, s.r.o. | TRIDO, s.r.o. | Blansko Blansko
  • 30 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. listopadu
TRIDO, s.r.o. | TRIDO, s.r.o. | Blansko Blansko
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. prosince
Almma s.r.o. | Almma s.r.o. | Dobříš Dobříš
  • 25 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. prosince
NUTREND D.S., a.s. | NUTREND D.S., a.s. | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. prosince
Merida Hradec Králové, s.r.o. | Merida Hradec Králové, s.r.o. | Ostrava Ostrava
  • 28 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 30. listopadu
ARAMEX CZ, s.r.o. | ARAMEX CZ, s.r.o. | Tuchoměřice Tuchoměřice
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. prosince
RAVEN CZ a.s. | RAVEN CZ a.s. | Strančice Strančice
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. prosince
SAREMA LIBEREC s.r.o. | SAREMA LIBEREC s.r.o. | Zlín Zlín
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. prosince
Mirnock s.r.o. v likvidaci | Mirnock s.r.o. v likvidaci | Praha Praha
  • 32 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. prosince
Ing. Petr Čacký | Ing. Petr Čacký | Turnov Turnov
  • 25 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. prosince

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
mBlue Czech, s.r.o., Středočeská centrála cestovního ruchu, příspěvková organizace, OBIS s.r.o., Policejní prezidium České republiky, Mateřská škola, Praha 4, Jílovská 75, OLYMP CENTRUM SPORTU MINISTERSTVA VNITRA, Ředitelství silnic a dálnic s. p., Institut klinické a experimentální medicíny, Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, NADĚJE, Generální finanční ředitelství, Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Office manager, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Vedoucí týmu / Team leader, Daňový specialista / specialistka, Manažer / manažerka v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Konzultant / konzultantka IT, Specialista / specialistka IT, Správce / správkyně IT, Technik / technička IT, Tester, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Projektant / Projektantka, Stavební technik / technička, Odborný pracovník / pracovnice, Sociální pracovník / pracovnice, Učitel, Pedagog / Učitelka, Pedagožka, Vzdělávací specialista / specialistka, Ekolog / Ekoložka, Geolog / Geoložka, Střelmistr / Střelmistrová, Pracovník / pracovnice ostrahy, Technik / technička BOZP, Kurátor / Kurátorka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Vedoucí pracovník / pracovnice, Právník / Právnička, Právní úředník / úřednice, Support IT, Administrátor / Administrátorka veřejných zakázek

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Staré Město, Praha, Holešovice, Praha, Bubeneč, Praha, Krč, Praha, Kamýk, Praha, Nové Město, Praha, Vršovice, Praha, Michle, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

auto
Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

Vánoční akce!

Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

CHCI VYHRÁT