Vedoucí oddělení krizového řízení na odboru kancelář hejtmana (pracovní poměr na dobu neurčitou)

Olomouc
27.250 – 40.120 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Olomoucký kraj hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah

Charakteristika vykonávané práce: zajišťování připravenosti kraje na řešení mimořádných událostí a krizových situací včetně koordinace činnosti bezpečnostní rady kraje, usměrňování integrovaného záchranného systému na úrovni kraje podle zákona o integrovaném záchranném systému, organizace součinnosti mezi obecními úřady obcí s rozšířenou působností a dalšími správními úřady a obcemi v kraji, zejména při zpracování poplachového plánu integrovaného záchranného systému, zajišťování havarijní připravenosti a její ověřování cvičeními podle zákona o integrovaném záchranném systému, zajišťování zpracování povodňového plánu ve spolupráci se správci povodí, plnění úkolů stanovených krajskému úřadu při zajištění obrany ČR v souladu s legislativou, zajišťování přípravy podkladů pro využívání systému hospodářských opatření pro krizové stavy podle zákona o hospodářských opatřeních pro krizové stavy
místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje

Požadavky:

  • bor vzdělání: krizové řízení, veřejná správa, ochrana obyvatelstva, bezpečnostní inženýrství výhodou
  • znalosti oboru: legislativa krizového řízení, správní řád, zákon o krajích
  • zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při zajištění ochrany obyvatel a krizovém řízení výhodou
  • zkušenost v řízení kolektivu výhodou
  • praxe ve veřejné správě v posledních 3 letech výhodou
  • praxe v oboru 3 roky v posledních 5 letech výhodou
  • jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina) výhodou
  • další požadované dovednosti: samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet
  • Přihlášky v zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na místo: vedoucí oddělení krizového řízení na Odboru kancelář hejtmana Krajského úřadu Olomouckého kraje“ doručte na adresu:
  • Krajský úřad Olomouckého kraje
  • Personální útvar
  • Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
  • nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 13. 11. 2023 do 12:00 hodin.
  • Platové podmínky: platová třída 12.
  • Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve
  • Předpoklady:
  • Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
  • Bezúhonnost
  • Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
  • V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).
  • K přihlášce připojte:
  • Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
  • Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením.
  • Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
  • Osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů
  • Čestné prohlášení dle ustanovení § 2 zákona č. 451/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů
  • Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
  • Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete na: https://udeska.olkraj.cz/dokument?ude?KUOL0B53RV1H-0
  • O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Statutární město Chomutov | Statutární město Chomutov | Chomutov Chomutov
  • 25 280 – 37 170 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. března
RD Rýmařov s. r. o. | RD Rýmařov s. r. o. | Rýmařov Rýmařov
  • od 16 200 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
PVS Group s.r.o. | PVS Group s.r.o. | Nepomuk, Plzeň-jih Nepomuk, Plzeň-jih
  • od 20 160 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
Mondi Bags Štětí a.s. | Mondi Bags Štětí a.s. | Štětí Štětí
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 17. prosince
ROBLON, s.r.o. | ROBLON, s.r.o. | Žďár nad Sázavou Žďár nad Sázavou
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. ledna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
JISTU recruitment s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., Vodohospodářská společnost Olomouc, a.s., Manuvia, a. s., organizační složka, ALW INDUSTRY, s.r.o., Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje, Moravské potravinářské strojírny, a.s., ManpowerGroup s.r.o., Nissens Cooling Solutions Czech, s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., ABI Special s.r.o., Personal fabric - agentura práce, a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Dopravce / Dopravkyně, Dělník / Dělnice, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Nákupčí, Operátor / operátorka expedice, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Taxikář / Taxikářka, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Prodavač / Prodavačka, Obsluha strojů, Seřizovač / seřizovačka strojů, Obsluha vysokozdvižných vozíků, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Manažer / manažerka kvality, Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Frézař / Frézařka, Konstruktér / Konstruktérka, Mistr / Mistrová, Nástrojář / Nástrojářka, Obráběč / Obráběčka, Opravář / Opravářka, Operátor / operátorka NC / CNC strojů, Operátor / operátorka výroby, Projektant / Projektantka, Soustružník / Soustružnice, Zámečník / Zámečnice, Inženýr / inženýrka ve výrobě, Montážník / Montážnice, Operátor / operátorka průmyslové výroby, Policista / Policistka, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Technik / technička BOZP, Montér / Montérka, Strojní mechanik / mechanička

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Olomouc, Hodolany, Olomouc, Hejčín, Olomouc, Slavonín, Olomouc, Celá ČR

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

bezpečnost na dobu neurčitou zkušenost
Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

Vánoční akce!

Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

CHCI VYHRÁT