Vedoucí oddělení krizového řízení na odboru kancelář hejtmana (pracovní poměr na dobu neurčitou)

Olomouc
27.250 – 40.120 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Olomoucký kraj hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah

Charakteristika vykonávané práce: zajišťování připravenosti kraje na řešení mimořádných událostí a krizových situací včetně koordinace činnosti bezpečnostní rady kraje, usměrňování integrovaného záchranného systému na úrovni kraje podle zákona o integrovaném záchranném systému, organizace součinnosti mezi obecními úřady obcí s rozšířenou působností a dalšími správními úřady a obcemi v kraji, zejména při zpracování poplachového plánu integrovaného záchranného systému, zajišťování havarijní připravenosti a její ověřování cvičeními podle zákona o integrovaném záchranném systému, zajišťování zpracování povodňového plánu ve spolupráci se správci povodí, plnění úkolů stanovených krajskému úřadu při zajištění obrany ČR v souladu s legislativou, zajišťování přípravy podkladů pro využívání systému hospodářských opatření pro krizové stavy podle zákona o hospodářských opatřeních pro krizové stavy
místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje

Požadavky:

  • bor vzdělání: krizové řízení, veřejná správa, ochrana obyvatelstva, bezpečnostní inženýrství výhodou
  • znalosti oboru: legislativa krizového řízení, správní řád, zákon o krajích
  • zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při zajištění ochrany obyvatel a krizovém řízení výhodou
  • zkušenost v řízení kolektivu výhodou
  • praxe ve veřejné správě v posledních 3 letech výhodou
  • praxe v oboru 3 roky v posledních 5 letech výhodou
  • jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina) výhodou
  • další požadované dovednosti: samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet
  • Přihlášky v zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na místo: vedoucí oddělení krizového řízení na Odboru kancelář hejtmana Krajského úřadu Olomouckého kraje“ doručte na adresu:
  • Krajský úřad Olomouckého kraje
  • Personální útvar
  • Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
  • nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 13. 11. 2023 do 12:00 hodin.
  • Platové podmínky: platová třída 12.
  • Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve
  • Předpoklady:
  • Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
  • Bezúhonnost
  • Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
  • V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).
  • K přihlášce připojte:
  • Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
  • Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením.
  • Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
  • Osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů
  • Čestné prohlášení dle ustanovení § 2 zákona č. 451/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů
  • Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
  • Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete na: https://udeska.olkraj.cz/dokument?ude?KUOL0B53RV1H-0
  • O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

DELTA & PERSONAL s.r.o. | DELTA & PERSONAL s.r.o. | Celá ČR Celá ČR
  • 24 490 – 33 300 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 11. října
Statutární město Chomutov | Statutární město Chomutov | Chomutov Chomutov
  • 25 280 – 37 170 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. března
RD Rýmařov s. r. o. | RD Rýmařov s. r. o. | Rýmařov Rýmařov
  • od 16 200 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
PVS Group s.r.o. | PVS Group s.r.o. | Nepomuk, Plzeň-jih Nepomuk, Plzeň-jih
  • od 20 160 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
Mondi Bags Štětí a.s. | Mondi Bags Štětí a.s. | Štětí Štětí
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 17. prosince
ROBLON, s.r.o. | ROBLON, s.r.o. | Žďár nad Sázavou Žďár nad Sázavou
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. ledna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Manuvia, a. s., organizační složka, Personal fabric - agentura práce, a.s., Nissens Cooling Solutions Czech, s.r.o., ALW INDUSTRY, s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., ERREKA -PLAST, s.r.o., Věra Pietrasová, ManpowerGroup s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., Jobs Contact Personal, s.r.o., ABI Special s.r.o., Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje, DELTA & PERSONAL s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Manuvia Job s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Logistik / Logistička, Operátor / operátorka expedice, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Zámečník / Zámečnice, Obsluha vysokozdvižných vozíků, Svářeč / Svářečka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Obchodní ředitel / ředitelka (CSO), Oblastní ředitel / ředitelka, Provozní ředitel / ředitelka (COO), Výkonný ředitel / ředitelka, Výrobní ředitel / ředitelka (CTO), Dělník / Dělnice, Kontrolor / Kontrolorka, Mechanik / Mechanička, Mistr / Mistrová, Montážník / Montážnice, Operátor / operátorka výroby, Technik / technička ve strojírenství, Chemik / Chemička, Chemický technik / technička, Operátor / operátorka průmyslové výroby, Pomocný pracovník / pracovnice v chemii, Servisní technik / technička, Technik / technička výroby, Obsluha strojů, Slévač / Slévařka, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Elektromechanik / Elektromechanička, Elektromontér / Elektromontérka, Elektrikář / Elektrikářka, Operátor / operátorka chemické výroby, Specialista / specialistka kvality, Elektronik / Elektronička, Technik / technička automatizace, Strojní mechanik / mechanička

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Olomouc, Slavonín, Olomouc, Celá ČR, Hodolany, Olomouc

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

bezpečnost na dobu neurčitou zkušenost
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT