Vedoucí oddělení krizového řízení na odboru kancelář hejtmana (pracovní poměr na dobu neurčitou)

Olomouc
27.250 – 40.120 Kč
Plný úvazek
Smluvní vztah

Charakteristika vykonávané práce: zajišťování připravenosti kraje na řešení mimořádných událostí a krizových situací včetně koordinace činnosti bezpečnostní rady kraje, usměrňování integrovaného záchranného systému na úrovni kraje podle zákona o integrovaném záchranném systému, organizace součinnosti mezi obecními úřady obcí s rozšířenou působností a dalšími správními úřady a obcemi v kraji, zejména při zpracování poplachového plánu integrovaného záchranného systému, zajišťování havarijní připravenosti a její ověřování cvičeními podle zákona o integrovaném záchranném systému, zajišťování zpracování povodňového plánu ve spolupráci se správci povodí, plnění úkolů stanovených krajskému úřadu při zajištění obrany ČR v souladu s legislativou, zajišťování přípravy podkladů pro využívání systému hospodářských opatření pro krizové stavy podle zákona o hospodářských opatřeních pro krizové stavy
místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje

Požadavky:

  • bor vzdělání: krizové řízení, veřejná správa, ochrana obyvatelstva, bezpečnostní inženýrství výhodou
  • znalosti oboru: legislativa krizového řízení, správní řád, zákon o krajích
  • zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při zajištění ochrany obyvatel a krizovém řízení výhodou
  • zkušenost v řízení kolektivu výhodou
  • praxe ve veřejné správě v posledních 3 letech výhodou
  • praxe v oboru 3 roky v posledních 5 letech výhodou
  • jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina) výhodou
  • další požadované dovednosti: samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet
  • Přihlášky v zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na místo: vedoucí oddělení krizového řízení na Odboru kancelář hejtmana Krajského úřadu Olomouckého kraje“ doručte na adresu:
  • Krajský úřad Olomouckého kraje
  • Personální útvar
  • Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
  • nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 13. 11. 2023 do 12:00 hodin.
  • Platové podmínky: platová třída 12.
  • Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve
  • Předpoklady:
  • Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
  • Bezúhonnost
  • Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
  • V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).
  • K přihlášce připojte:
  • Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
  • Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením.
  • Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
  • Osvědčení dle zákona č. 451/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů
  • Čestné prohlášení dle ustanovení § 2 zákona č. 451/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů
  • Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
  • Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete na: https://udeska.olkraj.cz/dokument?ude?KUOL0B53RV1H-0
  • O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

DELTA & PERSONAL s.r.o. | DELTA & PERSONAL s.r.o. | Celá ČR Celá ČR
  • 24 490 – 33 300 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 28. srpna
Smurfit Westrock Olomouc s.r.o. | Smurfit Westrock Olomouc s.r… | Holice, Olomouc Holice, Olomouc
  • 33 000 – 46 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 27. srpna
Statutární město Chomutov | Statutární město Chomutov | Chomutov Chomutov
  • 25 280 – 37 170 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. března
RD Rýmařov s. r. o. | RD Rýmařov s. r. o. | Rýmařov Rýmařov
  • od 16 200 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
PVS Group s.r.o. | PVS Group s.r.o. | Nepomuk, Plzeň-jih Nepomuk, Plzeň-jih
  • od 20 160 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
Mondi Bags Štětí a.s. | Mondi Bags Štětí a.s. | Štětí Štětí
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 17. prosince
ROBLON, s.r.o. | ROBLON, s.r.o. | Žďár nad Sázavou Žďár nad Sázavou
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. ledna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
ProfesKontakt, s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje, Jobs Contact Personal, s.r.o., ERREKA -PLAST, s.r.o., Personal fabric - agentura práce, a.s., Advantage Consulting, s.r.o., DELTA & PERSONAL s.r.o., ABI Special s.r.o., Lead - HR Services s.r.o., Smurfit Westrock Olomouc s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Telefonní operátor / operátorka, Dopravce / Dopravkyně, Dělník / Dělnice, Kurýr / Kurýrka, Nákupčí, Řidič / Řidička, Barista / Baristka, Číšník / Servírka, Kovář / Kovářka, Údržbář / Údržbářka, Zámečník / Zámečnice, Svářeč / Svářečka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Automontážník / Automontážnice, Konstruktér / Konstruktérka, Mechanik / Mechanička, Mistr / Mistrová, Montážník / Montážnice, Obráběč / Obráběčka, Operátor / operátorka výroby, Seřizovač / seřizovačka strojů, Strojník / Strojnice, Technik / technička ve strojírenství, Chemik / Chemička, Chemický technik / technička, Operátor / operátorka průmyslové výroby, Pomocný pracovník / pracovnice v chemii, Technik / technička výroby, Technolog / technoložka výroby, Servisní technik / technička, Celník / Celnice, Policista / Policistka, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Strážný / Strážná, Manažer / manažerka prodeje, Operátor / operátorka chemické výroby, Obchodní zástupce / zástupkyně, Obsluha strojů, Strojní mechanik / mechanička

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Olomouc, Hodolany, Olomouc, Celá ČR, Holice, Olomouc

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

bezpečnost na dobu neurčitou zkušenost
Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

NETFLIX ZDARMA

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

ZJISTIT VÍC