Referent/-Ka Oddělení Vnějších Vztahů A Propagace Na Dobu Určitou Po Dobu Mateřské A Rodičovské Dovolené

Vítkov
21.710 – 31.820 Kč

Bližší informace: Daniela Olbertová, tel.: zobrazit tel. číslo , vedoucí oddělení vnějších vztahů a propagace nebo
Ing. Šárka Petrtýlová, tel.: zobrazit tel. číslo , tajemnice Městského úřadu

Druh a charakteristika práce:
Zpracovávání knihovního fondu, tvorba výměnných souborů knih a jejich distribuce, provádění revizí a aktualizací knihovního fondu obsluhovaných knihoven a městské knihovny, běžná údržbu knihovního fondu, zařazování knih do volného výběru, poskytování informací o současné knižní nabídce a autorech.
Poskytování informací Městského úřadu a poskytování informací z oblasti cestovního ruchu v rámci regionu Vítkovska, Moravskoslezského kraje a České republiky.
Propagace města a tvorba příspěvků pro sociální sítě města, mobilní rozhlas a Vítkovský zpravodaj, tvorba plakátů, pozvánek, propagačních materiálů aj.
Aktualizace webových stránek na základě dodaných podkladů, zveřejňování materiálů na úřední desce.
Prodej vstupenek a dalšího zboží a služeb nabízených informačním centrem.
Příprava a zajišťování kulturně-osvětových, vzdělávacích a společenských akcí.

Místo výkonu práce: Město Vítkov

Předpokládaný nástup: po ukončení výběrového řízení

Požadované vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou

Předpoklady pro vznik pracovního poměru: dle zákona č. 262/2006 Sb, zákoník práce

Jiné požadavky:

  • samostatnost, spolehlivost a vysoké pracovní nasazení, komunikativnost, zodpovědnost;
  • schopnost týmové práce
  • znalost práce na PC
  • výhodou dobrá uživatelská znalost databázových knihovnických systémů, schopnost orientovat se v elektronických informačních zdrojích
  • znalost literatury, orientace v současné nabídce na knižním trhu
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
  • schopnost pracovat – manipulovat s břemeny do 10 kg
  • práce o víkendech a ve večerních hodinách
  • trestní bezúhonnost

Povinné náležitosti písemné přihlášky uchazeče do výběrového řízení:

  • jméno, příjmení a titul uchazeče
  • datum a místo narození uchazeče
  • státní příslušnost uchazeče
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
  • datum a podpis uchazeče

k přihlášce uchazeč připojí:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a o dovednostech týkajících se uvedené pozice
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • telefonní kontakt a e-mail

Zaslané materiály budou uchazečům vráceny spolu s písemným vyrozuměním o výsledku výběrového řízení.

Platové zařazení: 9. platová třída, stupeň dle délky praxe (21710 – 31820,– Kč) v souladu s nařízením vlády č.341/2017Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě a možnost přiznání osobního příplatku dle zákona 262/2006 Sb., zákoník práce

Zaměstnanecké benefity:

  • stabilní zaměstnavatel
  • pružná pracovní doba

V souladu s Fondem zaměstnavatele:

  • stravenky
  • příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní, důchodové nebo životní pojištění
  • jednorázový příspěvek na kulturu, sport, zdraví a vzdělávání
  • jednorázový příspěvek na vitamíny
  • příspěvky na pořádané zájezdy a další
  • možnost využívat podnikovou chatu

Uzávěrka přihlášek: do 12. 12. 2022, přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.

Místo a způsob předání: písemnou přihlášku s přesně uvedeným názvem výběrového řízení a požadovanými doklady doručte osobně nebo poštou na podatelnu na adresu: Městský úřad Vítkov, odbor vnitřní správy, náměstí Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkov v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – REFERENT OVVP – DOBA URČITÁ neotvírat, s uvedením adresy podavatele.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení nebo nevybrat žádného uchazeče.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Stolárna na statku s.r.o. | Stolárna na statku s.r.o. | Bílov, Nový Jičín Bílov, Nový Jičín
  • 25 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. listopadu
O2 Czech Republic a.s. | O2 Czech Republic a.s. | Ostrava Ostrava
  • 60 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 12. listopadu
Klíč - centrum sociálních služeb, příspěvková organizace | Klíč - centrum sociálních… | Nové Sady, Olomouc Nové Sady, Olomouc
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 12. listopadu
LKQ CZ s.r.o. | LKQ CZ s.r.o. | Kunice, Praha-východ Kunice, Praha-východ
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 13. května
HOTEL SINGER s.r.o. | HOTEL SINGER s.r.o. | Vrbno pod Pradědem Vrbno pod Pradědem
  • 40 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 13. května
SEVARON s.r.o. | SEVARON s.r.o. | Kuřim Kuřim
  • 20 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. května
26. základní škola Plzeň, Skupova 22, příspěvková organizace | 26. základní škola Plzeň,… | Plzeň Plzeň
  • 26 430 – 27 650 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 15. dubna
Jiří Charizan | Jiří Charizan | Ostrava Ostrava
  • od 17 800 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. dubna
MixC International s.r.o. | MixC International s.r.o. | Brandýs nad Labem-Stará Boleslav Brandýs nad Labem-Stará…
  • 15 200 – 18 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. dubna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Česká pošta, s.p., Proveon, a.s., Comac jobs s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., AUTO - DREI, s.r.o., Stolárna na statku s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., RIGHT INDICADA s.r.o., LPP Czech Republic, s.r.o., FERMAT CZ s.r.o., OBB stavební materiály, spol. s r.o., McDonald's ČR spol. s r.o., Moravské potravinářské strojírny, a.s., Oresi s.r.o., Lagardere Travel Retail, a.s., CARGO-HORTIM, spol. s r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., O2 Czech Republic a.s., M E T E C H  s.r.o., S.B.S. SECURITY s.r.o., Klíč - centrum sociálních služeb, příspěvková organizace, Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., VKUS-BUSTAN s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Jeřábník / Jeřábnice, Obsluha strojů, Řidič / Řidička, Skladník / Skladnice, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Kuchař / Kuchařka, Pekař / Pekařka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Specialista / specialistka IT, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Dělník / Dělnice, Truhlář / Truhlářka, Údržbář / Údržbářka, Pracovník / pracovnice ve službách, Správce / správkyně objektu, Uklízeč / Uklízečka, Montážník / Montážnice, Pomocný pracovník / pracovnice ve stavebnictví, Obchodní manažer / manažerka, Opravář / Opravářka, Zámečník / Zámečnice, Elektromechanik / Elektromechanička, Obchodní zástupce / zástupkyně, Pracovník / pracovnice úklidové služby, Montér / Montérka, Strojní mechanik / mechanička

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Frýdek-Místek, Olomouc, Nový Jičín, Ostrava, Hranice, okres Přerov, Bílov, okres Nový Jičín, Frýdlant nad Ostravicí, Neředín, Olomouc, Hejčín, Olomouc, Valašské Meziříčí, Moravská Ostrava, Ostrava, Lipník nad Bečvou, Přerov, Velká Bystřice, Krnov, Věrovany, Nové Sady, Olomouc, Bruntál, Opava, Příbor

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

auto na dobu určitou