Referent/-Ka Oddělení Vnějších Vztahů A Propagace Na Dobu Určitou Po Dobu Mateřské A Rodičovské Dovolené

Vítkov
21.710 – 31.820 Kč

Bližší informace: Daniela Olbertová, tel.: zobrazit tel. číslo , vedoucí oddělení vnějších vztahů a propagace nebo
Ing. Šárka Petrtýlová, tel.: zobrazit tel. číslo , tajemnice Městského úřadu

Druh a charakteristika práce:
Zpracovávání knihovního fondu, tvorba výměnných souborů knih a jejich distribuce, provádění revizí a aktualizací knihovního fondu obsluhovaných knihoven a městské knihovny, běžná údržbu knihovního fondu, zařazování knih do volného výběru, poskytování informací o současné knižní nabídce a autorech.
Poskytování informací Městského úřadu a poskytování informací z oblasti cestovního ruchu v rámci regionu Vítkovska, Moravskoslezského kraje a České republiky.
Propagace města a tvorba příspěvků pro sociální sítě města, mobilní rozhlas a Vítkovský zpravodaj, tvorba plakátů, pozvánek, propagačních materiálů aj.
Aktualizace webových stránek na základě dodaných podkladů, zveřejňování materiálů na úřední desce.
Prodej vstupenek a dalšího zboží a služeb nabízených informačním centrem.
Příprava a zajišťování kulturně-osvětových, vzdělávacích a společenských akcí.

Místo výkonu práce: Město Vítkov

Předpokládaný nástup: po ukončení výběrového řízení

Požadované vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou

Předpoklady pro vznik pracovního poměru: dle zákona č. 262/2006 Sb, zákoník práce

Jiné požadavky:

  • samostatnost, spolehlivost a vysoké pracovní nasazení, komunikativnost, zodpovědnost;
  • schopnost týmové práce
  • znalost práce na PC
  • výhodou dobrá uživatelská znalost databázových knihovnických systémů, schopnost orientovat se v elektronických informačních zdrojích
  • znalost literatury, orientace v současné nabídce na knižním trhu
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
  • schopnost pracovat – manipulovat s břemeny do 10 kg
  • práce o víkendech a ve večerních hodinách
  • trestní bezúhonnost

Povinné náležitosti písemné přihlášky uchazeče do výběrového řízení:

  • jméno, příjmení a titul uchazeče
  • datum a místo narození uchazeče
  • státní příslušnost uchazeče
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
  • datum a podpis uchazeče

k přihlášce uchazeč připojí:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a o dovednostech týkajících se uvedené pozice
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • telefonní kontakt a e-mail

Zaslané materiály budou uchazečům vráceny spolu s písemným vyrozuměním o výsledku výběrového řízení.

Platové zařazení: 9. platová třída, stupeň dle délky praxe (21710 – 31820,– Kč) v souladu s nařízením vlády č.341/2017Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě a možnost přiznání osobního příplatku dle zákona 262/2006 Sb., zákoník práce

Zaměstnanecké benefity:

  • stabilní zaměstnavatel
  • pružná pracovní doba

V souladu s Fondem zaměstnavatele:

  • stravenky
  • příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní, důchodové nebo životní pojištění
  • jednorázový příspěvek na kulturu, sport, zdraví a vzdělávání
  • jednorázový příspěvek na vitamíny
  • příspěvky na pořádané zájezdy a další
  • možnost využívat podnikovou chatu

Uzávěrka přihlášek: do 12. 12. 2022, přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.

Místo a způsob předání: písemnou přihlášku s přesně uvedeným názvem výběrového řízení a požadovanými doklady doručte osobně nebo poštou na podatelnu na adresu: Městský úřad Vítkov, odbor vnitřní správy, náměstí Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkov v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – REFERENT OVVP – DOBA URČITÁ neotvírat, s uvedením adresy podavatele.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení nebo nevybrat žádného uchazeče.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Rodina Koláčkova s.r.o. | Rodina Koláčkova s.r.o. | Ostrava Ostrava
  • 25 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 28. září
PRO-FACTOR cz, s.r.o. | PRO-FACTOR cz, s.r.o. | Ostrava Ostrava
  • 60 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 26. září
IES MORAVIA REAL a.s. | IES MORAVIA REAL a.s. | Véska, Dolany, Olomouc Véska, Dolany, Olomouc
  • 25 000 – 29 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 26. září
IES MORAVIA REAL a.s. | IES MORAVIA REAL a.s. | Véska, Dolany, Olomouc Véska, Dolany, Olomouc
  • 23 500 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 26. září
LKQ CZ s.r.o. | LKQ CZ s.r.o. | Kunice, Praha-východ Kunice, Praha-východ
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 13. května
HOTEL SINGER s.r.o. | HOTEL SINGER s.r.o. | Vrbno pod Pradědem Vrbno pod Pradědem
  • 40 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 13. května
SEVARON s.r.o. | SEVARON s.r.o. | Kuřim Kuřim
  • 20 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. května
26. základní škola Plzeň, Skupova 22, příspěvková organizace | 26. základní škola Plzeň,… | Plzeň Plzeň
  • 26 430 – 27 650 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 15. dubna
Jiří Charizan | Jiří Charizan | Ostrava Ostrava
  • od 17 800 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. dubna
MixC International s.r.o. | MixC International s.r.o. | Brandýs nad Labem-Stará Boleslav Brandýs nad Labem-Stará…
  • 15 200 – 18 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. dubna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
LPP Czech Republic, s.r.o., PPL CZ s.r.o., McDonald's ČR spol. s r.o., Comac jobs s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., VKUS-BUSTAN s.r.o., Proveon, a.s., Česká pošta, s.p., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Lagardere Travel Retail, a.s., Moravské potravinářské strojírny, a.s., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., CARGO-HORTIM, spol. s r.o., Rodina Koláčkova s.r.o., PRO-FACTOR cz, s.r.o., IES MORAVIA REAL a.s., RIGHT INDICADA s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Waldorfská základní škola a mateřská škola Olomouc s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Back office pracovník / pracovnice, Recepční, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Balení zásilek, Dělník / Dělnice, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Nákupčí, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Řidič / Řidička, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Kuchař / Kuchařka, Pekař / Pekařka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Specialista / specialistka IT, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka nákupu, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka nákupu, Vedoucí obchodu, Florista / Floristka, Květinář / Květinářka, Zahradník / Zahradnice, Pracovník / pracovnice ve službách, Uklízeč / Uklízečka, Obsluha vysokozdvižných vozíků, Obchodní manažer / manažerka, Provozní manažer / manažerka, Vedoucí týmu / Team leader, Technik / technička ve strojírenství, Manažer / manažerka prodeje, Společník / Hospodyně, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka, Shift leader / Vedoucí směny

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Dubina, Ostrava, Olomouc, Příbor, Ostrava, Krnov, Mošnov, Heřmanice, Ostrava, Hejčín, Olomouc, Velká Bystřice, Bílovec, Lipník nad Bečvou, Opava, Frýdek-Místek, Bruntál, Véska, Dolany, okres Olomouc

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

auto na dobu určitou