- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Bližší informace: Daniela Olbertová, tel.: zobrazit tel. číslo , vedoucí oddělení vnějších vztahů a propagace nebo
Ing. Šárka Petrtýlová, tel.: zobrazit tel. číslo , tajemnice Městského úřadu
Druh a charakteristika práce:
Zpracovávání knihovního fondu, tvorba výměnných souborů knih a jejich distribuce, provádění revizí a aktualizací knihovního fondu obsluhovaných knihoven a městské knihovny, běžná údržbu knihovního fondu, zařazování knih do volného výběru, poskytování informací o současné knižní nabídce a autorech.
Poskytování informací Městského úřadu a poskytování informací z oblasti cestovního ruchu v rámci regionu Vítkovska, Moravskoslezského kraje a České republiky.
Propagace města a tvorba příspěvků pro sociální sítě města, mobilní rozhlas a Vítkovský zpravodaj, tvorba plakátů, pozvánek, propagačních materiálů aj.
Aktualizace webových stránek na základě dodaných podkladů, zveřejňování materiálů na úřední desce.
Prodej vstupenek a dalšího zboží a služeb nabízených informačním centrem.
Příprava a zajišťování kulturně-osvětových, vzdělávacích a společenských akcí.
Místo výkonu práce: Město Vítkov
Předpokládaný nástup: po ukončení výběrového řízení
Požadované vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
Předpoklady pro vznik pracovního poměru: dle zákona č. 262/2006 Sb, zákoník práce
Zaslané materiály budou uchazečům vráceny spolu s písemným vyrozuměním o výsledku výběrového řízení.
Platové zařazení: 9. platová třída, stupeň dle délky praxe (21710 – 31820,– Kč) v souladu s nařízením vlády č.341/2017Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě a možnost přiznání osobního příplatku dle zákona 262/2006 Sb., zákoník práce
Uzávěrka přihlášek: do 12. 12. 2022, přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Místo a způsob předání: písemnou přihlášku s přesně uvedeným názvem výběrového řízení a požadovanými doklady doručte osobně nebo poštou na podatelnu na adresu: Městský úřad Vítkov, odbor vnitřní správy, náměstí Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkov v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – REFERENT OVVP – DOBA URČITÁ neotvírat, s uvedením adresy podavatele.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení nebo nevybrat žádného uchazeče.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.