- Plný úvazek

Bližší informace: Daniela Olbertová, tel.: zobrazit tel. číslo , vedoucí oddělení vnějších vztahů a propagace nebo
Ing. Šárka Petrtýlová, tel.: zobrazit tel. číslo , tajemnice Městského úřadu
Druh a charakteristika práce:
Zpracovávání knihovního fondu, tvorba výměnných souborů knih a jejich distribuce, provádění revizí a aktualizací knihovního fondu obsluhovaných knihoven a městské knihovny, běžná údržbu knihovního fondu, zařazování knih do volného výběru, poskytování informací o současné knižní nabídce a autorech.
Poskytování informací Městského úřadu a poskytování informací z oblasti cestovního ruchu v rámci regionu Vítkovska, Moravskoslezského kraje a České republiky.
Propagace města a tvorba příspěvků pro sociální sítě města, mobilní rozhlas a Vítkovský zpravodaj, tvorba plakátů, pozvánek, propagačních materiálů aj.
Aktualizace webových stránek na základě dodaných podkladů, zveřejňování materiálů na úřední desce.
Prodej vstupenek a dalšího zboží a služeb nabízených informačním centrem.
Příprava a zajišťování kulturně-osvětových, vzdělávacích a společenských akcí.
Místo výkonu práce: Město Vítkov
Předpokládaný nástup: po ukončení výběrového řízení
Požadované vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
Předpoklady pro vznik pracovního poměru: dle zákona č. 262/2006 Sb, zákoník práce
Zaslané materiály budou uchazečům vráceny spolu s písemným vyrozuměním o výsledku výběrového řízení.
Platové zařazení: 9. platová třída, stupeň dle délky praxe (21710 – 31820,– Kč) v souladu s nařízením vlády č.341/2017Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě a možnost přiznání osobního příplatku dle zákona 262/2006 Sb., zákoník práce
Uzávěrka přihlášek: do 12. 12. 2022, přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Místo a způsob předání: písemnou přihlášku s přesně uvedeným názvem výběrového řízení a požadovanými doklady doručte osobně nebo poštou na podatelnu na adresu: Městský úřad Vítkov, odbor vnitřní správy, náměstí Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkov v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – REFERENT OVVP – DOBA URČITÁ neotvírat, s uvedením adresy podavatele.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení nebo nevybrat žádného uchazeče.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?