- 32 000 – 62 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracoviště Městského úřadu Koryčany
Vykonávaná činnost: zpracovává platy, náhrady platu, srážky z platu, zajišťuje odvody z daní ze závislé činnosti a odvody pojistného na zdravotní a sociální pojištění pro zaměstnance úřadu, zastupitele a pracovníky zaměstnané na základě uzavřených dohod, zajišťuje výplaty odměn volených funkcionářů, provádí platební a zúčtovací styk v souladu se schváleným rozpočtem města, vystavuje faktury, vede evidenci majetku města, vede evidenci a agendu poplatků ze psů, zajišťuje archivaci účetních dokladů, vede záložní pokladnu města, provádí kompletizaci provedených inventur majetku města, zastupuje hlavní účetní
Doklad podle písmene b) lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání podle písmene c) lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. V takovém případě předloží zájemce doklady podle písm. b) a c) nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
Adresa pro podání nebo zaslání nabídky: Město Koryčany, Náměstí 401, 768 05 Koryčany.
Bližší informace: Mgr. Ivana Svačinová – tajemnice MěÚ Koryčany tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Přihláška a další požadované dokumenty k výběrovému řízení budou zpracovávány a uchovávány v souladu s platnými právními předpisy ČR a EU. Náležitosti přihlášky jsou povinně poskytovanými údaji v souladu se zákonem o úřednících ÚSC, ve znění pozdějších předpisů. Neúspěšní uchazeči si mohou osobně převzít zpět zaslané dokumenty k VŘ a to do 30-ti dnů od ukončení výběrového řízení.
Město Koryčany si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodu kdykoliv v jeho průběhu zrušit nebo nevybrat žádného uchazeče.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?