- 45 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
praxe na obdobné pozici min. 1 rok, výhodou praxe ve zdravotnické organizaci, znalost Zákoníku práce a s tím souvisejících legislativních předpisů, znalost MS Office, komunikační a organizační schopnosti, zodpovědnost, samostatnost, plánování a vedení personální práce ve zdravotním ústavu, tvoba, úprava a kontrola pracovně právních dokumentů organizace, zajišťování přijímání a propouštění zaměstnanců, účast na náborech, vyřizování pracovně právní záležitosti ohledně vzniku, průběhu a ukončení prac. poměrů, vedení agendy pracovně-lékařských prohlídek, školení v oboru, 25 dní dovolené, práce v příjemném kolektivu, prac. poměr na 1 rok s možností prodloužení, kontakt telefonicky (8.00 – 15.00 hod.) nebo e-mailem

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.