- Plný úvazek
Malá pracovní agentura v centru Prahy hledá do svého kolektivu nové kolegyně/kolegy na pozici „personalista“. Nástup IHNED.
Náplň práce:
- registrace nových uchazečů o brigády/zaměstnání
- telefonická komunikace s uchazeči
- sepisování smluv a další nutné dokumentace
- zadávání inzerce volných míst a odpovídání na reakce
- obsluha hotovostní pokladny
- příjem objednávek, komunikace s klienty
- příprava podkladů pro mzdy a fakturaci
Pracovní doba: 8.00 – 16.30 nebo 9.30 – 18.00 (možné občasné přesčasy vykompenzované náhradním volnem). Součástí této pozice jsou i víkendové služby jednou za 4–6 týdnů.
Požadujeme:
- úplné středoškolské vzdělání nejlépe orientované ekonomickým směrem či v oblasti HR
- bezpečnou uživatelskou znalost práce na PC (MS Word, Excel, Outlook)
- dobré komunikační schopnosti, zkušenost z práce s lidmi výhodou
- časovou flexibilitu, pečlivost, orientaci na výsledek, zkušenosti s administrativou
Nabízíme:
- práci v centru Prahy na Újezdě
- malý, přátelský kolektiv
- nástup za 18 000 Kč, po zaučení a zkušební době navýšení na 20 000 Kč + motivační složku mzdy
- stravenky v hodnotě 100 Kč



