- 24 000 – 27 500 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme společnost Asistel s.r.o. a našim cílem je co nejlépe provozovat několik partnerských poboček T-Mobile po celé České Republice a tím získávat co nejvíce spokojených zákazníků, kteří se k nám budou rádi vracet a v ideálních případech nás ještě doporučí své rodině a kamarádům, aby i oni přišli řešit svoje požadavky na naše pobočky. To, že provozujeme několik poboček po republice je výsledkem toho, že jsme jeden z nejúspěšnějích partnerů společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. a víme, že je to zásluha každého zaměstnance u nás ve firmě, jelikož všichni táhneme za jeden provaz, pomáháme si, podporujeme se, motivujeme se, přejeme si úspěch a také se rádi setkáváme na firemních akcích.
Po podepsání pracovní smlouvy Vás bude čekat měsíční školení, kde se dozvíte vše o službách T-Mobile, naučíte se pracovat s našimi systémy a budete zainteresováni do prodejních dovedností, které budete potřebovat na prodejně.
Po měsíčním školení už budete stabilním členem prodejního týmu na pobočce. Každému je jasné, že budete hlavně ze začátku potřebovat podporu, která se Vám dostane od manažera prodejny a všech kolegů.
Každý den začnete ranním briefem a namotivováním se k tomu, aby se udělal co nejlepší výsledek, takže si řeknete jak na to půjdete a pak už budete čekat na zákazníky.
Vašim úkolem bude zjistit od zákazníka veškeré informace o telekomunikačních službách (které má u nás, u konkurence a i o těch, které ještě nemá) a to opravdu do detailu, aby jste pak mohli udělat nabídku na míru, kterou zákazníkovi představíte a cílem bude, aby jste mu ji prodali, ale zároveň budete pracovat tak, aby byl zákazník vždy maximálně spokojený. Samozřejmně prodej zařízení a příslušenství na něj bude také Vaše práce.
Musíte počítat i s tím, že se budete podílet na chodu prodejny, řešit reklamace a dělat lehkou administrativu.
Od úspěšných prodejců očekáváme touhu být úspěšný v každém obchodním případě, k čemuž pomůže aktivní přístup, energie na rozdávání, obchodní důch, dobrý tah na branku, férovost, individuální přístup ke každému zákazníkovi a cílevědomost.
Velmi důležitá je pro nás také týmovost, přátelský přístup a chtít táhnout za jeden provaz.
A jelikož se jedná o aktivní prodej, tak je potřeba mít na paměti, že budete aktivně nabízet na základě zjištěných informací, takže nebát se mluvit, pokládat otázky zákazníkům a touhu prodat musíte mít prostě v sobě.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.