- 38 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Pracoviště Petrovice u Bystřice
Jste spolehliví, pečliví a samostatní? Můžete pracovat v nepřetržitém provozu (denní a noční směny)?
Pokud ano, čtete dál a staňte se dalším členem rodiny ALPLA.
JAKÁ JE PRACOVNÍ NÁPLŇ „MATERIAL HANDLERA“?
o Zajišťuje dostupnost materiálu a přesnost evidence zásob
o Zajišťuje, že jsou dodané materiály uskladněny na správném místě, včetně štítků
o Zajišťuje kontrolu kapacity sil na začátku a konci směny, aby bylo možné zaručit, že nedojde materiál pro stroje
o Kontroluje s vedoucím na začátku směny jakékoli nevyřešené změny barev
o Zajišťuje správnost a přesnost vedení zásob, dle požadavků
o Informuje nadřízeného o očekávaném nedostatku barviv
o Zajišťuje efektivní využití materiálu
o Zajišťuje minimalizaci množství odpadu a zaznamenávání veškerého odpadu
o Zajišťuje, aby byl materiál, který lze vrátit do strojů, vrácen co nejdříve
o Změny barev
o Zajišťuje, aby byly během změny barev dodrženy všechny správné postupy
o Zajišťuje čistotu na svém pracovišti v souladu s 5S
o Poskytuje asistenci týmu pro údržbu a výměny forem
JAKÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI BYSTE MĚLI MÍT?
o Manuální zručnost
o Chuť do práce, spolehlivost, zodpovědnost
o Praxe ve výrobním závodu výhodou
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
o Stabilní práci u mezinárodní rodinné firmy
o Podporu zaměstnavatele v profesním rozvoji, plnou podporu při zaškolení
o Širokou škálu zaměstnaneckých benefitů – 13 mzda, stravenky, měsíční výkonnostní prémie, příspěvek na dopravu, odměna za docházku, karta Multisport, vstup do bazénu v Benešově zdarma pro celou rodinu
o Odpovídající mzdové ohodnocení
o Příjemné pracovní prostředí
o Další zaměstnanecké výhody, příplatky a odměny
Nástup možný ihned.
První kontakt e-mailem

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.