- 26 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Město Týn nad Vltavou, zřizovatel Základní umělecké školy Karla Komzáka, příspěvková
organizace, na základě rozhodnutí rady obce v souladu s § 166 odst. 2 č. 561/2004 Sb., o
předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon),
ve znění pozdějších předpisů a vyhláškou č. 54/2005 Sb., o náležitostech konkurzního řízení
a konkurzních komisích, ve znění pozdějších předpisů, vyhlašuje konkurzní řízení na obsazení pracovního místa ředitele/ky Základní umělecké školy Karla Komzáka
Předpoklady:
Obsahové náležitosti přihlášky:
. přihláška (jméno, příjmení a titul uchazeče, pozice, na kterou se uchazeč hlásí, datum
a podpis uchazeče; dále uveďte adresu pro doručování – adresa, datová schránka nebo
adresa elektronické pošty)
Uchazeči mohou být hodnoceni i na základě jiného nástroje personálního výběru, než je řízený
rozhovor podle § 5 odst. 1 vyhlášky č. 54/2005 Sb., o náležitostech konkursního řízení
a konkursních komisí ve znění pozdějších předpisů (tzv. doplňkové hodnocení)
Platové podmínky: dle nařízení vlády ČR č.347/2021 Sb., v platném znění
Předpokládaný nástup: 1. 9. 2025
Kontakt tel.: zobrazit tel. číslo – Mgr. Alena Mikulová, vedoucí odboru školství a kultury, e-mail:
e-mail přes
Do konkurzního řízení budou zařazeny pouze přihlášky s kompletními doklady včetně ověřených
kopií dokumentů a vlastnoručním podpisem, podané v termínu.
Písemnou přihlášku ke konkurznímu řízení včetně požadovaných náležitostí zasílejte či osobně
doručte nejpozději do 9. 5. 2025 na adresu Město Týn nad Vltavou, náměstí Míru 2, 375 01 Týn
nad Vltavou.
Obálku označte: „NEOTVÍRAT – KONKURZ NA PRACOVNÍ MÍSTO ŘEDITELE/KY Základní umělecké školy Karla Komzáka“.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?