- 37 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
MARKETINGOVÍ SPECIALISTÉ
Provozujeme unikátní internetové knihkupectví s nejlepší knižní nabídkou ve střední a východní Evropě. Působíme nejenom v Česku, ale také v dalších evropských zemích. Hledáme dynamického a kreativního kolegu do mladého kolektivu.
POŽADUJEME:- SŠ/VŠ marketingového zaměření nebo praxe v oblasti marketingu. Zkušenosti s vytvářením reklamních kampaní (Facebook, Instragram). Dobrá znalost AJ, výborné komunikační schopnosti (dobrá slovní zásoba). Kreativní marketingové nápady a schopnost realizovat je.
NÁPLŇ PRÁCE: Tvorbu strategie na posilňování image společnosti. Budování dobrého jména společnosti interně i externě. Plánování a realizace marketingových aktivit na podporu prodeje. Monitoring konkurence, sledování vývoje trhu, analýza dat. Správa sociálních médií (Facebook, Instagram). Komunikace s managementem společnosti a firemními markeťáky. Komunikace s externími dodavateli – copywrighter, překadatel, grafik. Příležitostný event management.
NABÍZÍME: Sleva na prodávaný sortiment, stravenky, pružná pracovní doba, možnost občasné práce z domova, vánoční prémie.
PRVNÍ KONTAKT: Výhradně emailem na adresu: e-mail přes
Ov.: 11.1.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.