- Plný úvazek
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.kraliky.eu
Obecná charakteristika pozice:
Řízení chodu a vedení týmu pracovnic odboru obecní živnostenský úřad Městského úřadu Králíky, které zahrnuje agendu živnostenského úřadu, agendu podatelny a spisové služby, agendu SeniorTaxi.
Pracovní poměr: na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce.
Místo výkonu práce: Městský úřad Králíky
Kvalifikační požadavky:
- ukončené vysokoškolské vzdělání (minimálně bakalářského typu).
Požadavky na odborné znalosti:
- základní orientaci v právních předpisech – zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších přepisů; zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů; zákon č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, ve znění pozdějších předpisů; zákon č. 106/199 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů,
- aktivní znalost práce na PC včetně kancelářského software MSOffice (popřípadě Open Office nebo LibreOffice).
Výhodou:
- zkušenost s vedením lidí,
- znalosti a zkušenosti z oboru legislativy jakéhokoliv druhu (zejména práce s předpis, zkušenosti s vyhledáváním novel zákonů, norem apod.),
- praxe ve veřejné správě a znalost správního řízení,
- absolvovaná ZOZ (zkouška odborné způsobilosti dle zákona č. 312/2002 Sb.).
Osobnostní předpoklady a jiné požadavky:
- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, umění jednat s lidmi, odolnost proti stresu,
- praxe ve veřejné správě a znalost správního řízení vítána,
- předpoklady pro výkon práce ve veřejné správě v souladu s Etickým kodexem úředníků a zaměstnanců veřejné správy,
- řidičské oprávnění skupiny „B“,
- samostatnost, flexibilita, spolehlivost, vysoké pracovní nasazení, velmi dobrý písemný projev.
Nabízíme:
- možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje; pružnou pracovní dobu; pět týdnů dovolené; tři dny zdravotního volna; příspěvek zaměstnavatele na stravování; příspěvek na penzijní připojištění nebo příspěvek na životní pojištění (v případě pracovního poměru na dobu neurčitou po odpracování jednoho roku).
- Předpokládaný termín nástupu: ihned nebo dohodou.
Přihlášku společně s požadovanými doklady je nutno doručit nejpozději do 27.04.2023 do 12:00 hodin buď osobně nebo písemně na adresu podatelny MěÚ Králíky:
Městský úřad Králíky, Karla Čapka 316, 561 69 Králíky
Zásilku označte na obálce: „Neotevírat – výběrové řízení – vedoucí odboru OŽÚ“.
Bližší informace o pracovní pozici lze získat u tajemníka úřadu, e-mail: e-mail přes , telefon: zobrazit tel. číslo .
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo.
Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Upozornění pro uchazeče:
Výběrové řízení se bude konat v budově MěÚ Králíky, Velké náměstí 5, 561 69 Králíky. Formulář přihlášky k výběrovému řízení je umístěn na www.kraliky.eu ve formátu doc. Čas konání výběrového řízení bude upřesněn na základě počtu přihlášených uchazečů. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím kontaktních údajů, uvedených v přihlášce. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.



