Referent-Ka Odboru Vnitřních Věcí A Obecní Živnostenský Úřad

Kravaře, Opava
29.120 – 33.280 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky

KO: vedoucí odboru: Mgr. Jan Kuděla, MPA, vedoucí Odboru vnitřních věcí a obecní živnostenský úřad, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: Odpovědět na inzerát.

Úplné znění výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách www.kravare.cz.
Termín a místo podání přihlášky:
Přihláška musí být včetně příloh doručena nejpozději do 10.3.2025, do 17:00 hodin:

  • v listinné podobě: prostřednictvím doručovacích služeb na adresu Město Kravaře, Náměstí

405/43, 747 21 Kravaře nebo osobně na podatelnu Městského úřadu Kravaře.
Na obálku uveďte „Neotvírat, výběrové řízení č.j. MUKR 2623/2025 – referent/ka
Odboru vnitřních věcí a obecní živnostenský úřad"

města Kravaře: iv5bfnz (přihláška a veškeré přílohy musí být ve formátu pdf).
Do předmětu zprávy uveďte „Neotvírat, výběrové řízení č.j. MUKR 2623/2025 –
referent/ka Odboru vnitřních věcí a obecní živnostenský úřad“

Písemná přihláška k výběrovému řízení musí obsahovat:

  • Přesné označení výběrového řízení
  • Jméno, příjmení a titul uchazeče
  • Datum a místo narození
  • Státní příslušnost
  • Místo trvalého pobytu
  • Druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec,

který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním
státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu

  • Kontaktní telefonní číslo
  • Datum a podpis uchazeče

K přihlášce se připojí tyto doklady:

  • Profesní životopis se zaměřením na popis vykonávaných činností
  • Výpis z evidence Rejstříku trestů, ne starší než 3 měsíce (u cizinců obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce) – při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti
  • Kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – při podání přihlášky postačí v prosté kopii

Charakteristika vykonávané práce:

  • Výkon agendy občanských průkazů a cestovních dokladů
  • Komplexní výkon matriční agendy obce včetně agendy uzavírání manželství nebo partnerství, se všemi souvislostmi a včetně přítomnosti u obřadů
  • Spolupráce s jinými orgány veřejné moci (např. zvláštní matrika, Český statistický úřad, Krajský úřad MSK, Policie ČR)
  • Výkon agendy evidence obyvatel (ohlašovna)
  • Provádění ověřování, legalizaci a vidimaci
  • Úkoly na úseku voleb, které jsou zákony stanoveny MěÚ Kravaře, coby volebnímu orgánu
  • Vykonává činnosti v rámci Czech POINT, a to buď vyplývající z úřední činnosti, nebo na

žádost občana, coby kontaktní místo pro občany

  • Plní další úkoly, uložené vedoucím odboru

Požadované vzdělání:

  • Středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou, vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání

Předpoklady:

  • Dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně

některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů

Jiné požadavky:

  • Zkouška odborné způsobilosti při vedení evidence obyvatel a vydávání občanských průkazu a cestovních dokladů nebo při správě matrik a státního občanství výhodou, stejně tak další zkoušky a osvědčení zaměřené na vykonávané činnosti výhodou
  • Praxe ve veřejné správě výhodou
  • Znalost elektronické spisové služby GINIS výhodou
  • Uživatelská znalost práce s PC (MS Office, internet)
  • Vynikající komunikační a organizační schopnosti, preciznost, vysoké pracovní nasazení a

příjemné vystupování

  • Samostatnost, odpovědnost, ochota vzdělávat se, odolnost vůči stresu
  • Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič výhodou

Platové zařazení: platová třída 9/10 (dle dosaženého vzdělání), stupeň podle délky uznané
praxe + osobní příplatek po zapracování (zaručený plat ve výši 29.120 Kč/33.280 Kč).
Bonusy zaměstnavatele: mimořádné odměny, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní
pojištění, 25 dní dovolené, 3 dny indispozičního volna a další zaměstnanecké benefity.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

SAPLER a.s. | SAPLER a.s. | Nové Město, Karviná Nové Město, Karviná
  • 28 000 – 33 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Stolárna na statku s.r.o. | Stolárna na statku s.r.o. | Bílov, Nový Jičín Bílov, Nový Jičín
  • 25 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. listopadu
METOSA STEEL s.r.o. | METOSA STEEL s.r.o. | Velké Heraltice Velké Heraltice
  • 65 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Ostrava Ostrava
  • 30 000 – 56 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. listopadu
RIXO a.s. | RIXO a.s. | Vítkovice, Ostrava Vítkovice, Ostrava
  • 25 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 12. listopadu
O2 Czech Republic a.s. | O2 Czech Republic a.s. | Ostrava Ostrava
  • 60 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 12. listopadu
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Moravská Ostrava, Ostrava Moravská Ostrava, Ostrava
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. listopadu
Babynabytek s.r.o. | Babynabytek s.r.o. | Bocanovice Bocanovice
  • 25 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. února
Charita Frýdek - Místek | Charita Frýdek - Místek | Frýdek-Místek Frýdek-Místek
  • 33 500 – 37 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. února
IPS Třinec, a.s. | IPS Třinec, a.s. | Třinec Třinec
  • do 34 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. února
BAUER služby s.r.o. | BAUER služby s.r.o. | Frýdlant nad Ostravicí Frýdlant nad Ostravicí
  • 38 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. února
Komfort Auto s.r.o. | Komfort Auto s.r.o. | Frýdek-Místek Frýdek-Místek
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. února
Slezská Zámečnická s.r.o. | Slezská Zámečnická s.r.o. | Havířov Havířov
  • 50 000 – 120 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. února
Gastrofamily s.r.o. | Gastrofamily s.r.o. | Rudná, Praha-západ Rudná, Praha-západ
  • 32 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. března
Deklarace odpovědného podnikání z. s. | Deklarace odpovědného… | Bystřice nad Pernštejnem Bystřice nad Pernštejnem
  • 12 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 11. března
Jaroslav Těšínský | Jaroslav Těšínský | Pelhřimov Pelhřimov
  • 25 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. března
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. března
HYDROFOL s.r.o. | HYDROFOL s.r.o. | Uherské Hradiště Uherské Hradiště
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 11. března

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Partners Financial Services, a.s., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., Ekodoma s.r.o., Česká spořitelna, a.s., SAPLER a.s., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Penta Hospitals CZ, s.r.o., Swimaholic s.r.o., O2 Czech Republic a.s., 21 Consult Group s.r.o., Stolárna na statku s.r.o., VKUS-BUSTAN s.r.o., RIGHT INDICADA s.r.o., METOSA STEEL s.r.o., FERMAT CZ s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Statutární město Havířov, ARAMARK, s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, OHLA ŽS, a.s., Rex Concepts BK Czech s.r.o., První novinová společnost a.s., Jobs Contact Personal, s.r.o., RIXO a.s., Tesco Stores ČR a.s., Česká pošta, s.p., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, ManpowerGroup s.r.o., Trenkwalder a.s., CDS - VIROPLASTIC CZ s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Recepční, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Manažer / manažerka logistiky, Bankovní specialista / specialistka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Makléř / Makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Barista / Baristka, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Manažer / manažerka v gastronomii, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Údržbář / Údržbářka, Správce / správkyně objektu, Uklízeč / Uklízečka, Stavební technik / technička, Obchodní ředitel / ředitelka (CSO), Provozní ředitel / ředitelka (COO), Technický ředitel / ředitelka (CTO), Energetik / Energetička, Specialista / specialistka v energetice, Specialista / specialistka telekomunikací, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Strážný / Strážná, Vrátný / Vrátná, Obchodní zástupce / zástupkyně, Pracovník / pracovnice úklidové služby, Administrátor / Administrátorka veřejných zakázek

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Poruba, Ostrava, Ostrava, Martinov, Ostrava, Hranice, okres Přerov, Nové Město, Karviná, Karviná, Moravská Ostrava, Ostrava, Bílov, okres Nový Jičín, Frýdek-Místek, Velké Heraltice, Havířov, Celá ČR, Bohumín, Vítkovice, Ostrava, Krnov, Vyšní Lhoty, Bolatice, Opava, Předměstí, Opava

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

policie zájem