- Plný úvazek
Platová třída: 10
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Předpokládaný nástup: Červenec 2023–srpen 2023 konkrétní termín nástupu dle dohody
Místo výkonu práce: Prachatice
Pracovní náplň:
- • souhrnný výkon specializovaných odborných činnosti na úseku živnostenského podnikání, například metodické, konzultační a poradenské v rozsahu působnosti živnostenského úřadu
- • komplexní zajišťování činností centrálního registračního místa živnostenského podnikání
- • samostatný výkon živnostenské kontroly
- • přijímání přihlášek k registraci, oznámení a hlášení dle zákona o živnostenských úřadech pro příslušné správní orgány vymezené zvláštními právními předpisy (CRM)
- • provádění všech činností spojených s vydáním živnostenských oprávnění (koncesí) podnikatelským subjektům
- • provádějí kontroly splnění všeobecných a zvláštních podmínek k provozování živnosti u podnikatelských subjektů
- • provádění kontroly splnění všeobecných a zvláštních podmínek k provozování živnosti odpovědných zástupců
- • provádění veškerých změn údajů spojených se živnostenským podnikáním
- • zasílání výpisů, případně údajů v zákonem stanovených termínech orgánům (§ 48 a § 55 ŽZ)
- • zpracování podnětů a podkladů státních dozorových orgánů při rozhodování o pozastavení a zrušení živnostenských oprávnění
- • samotné rozhodování o pozastavení a zrušení živnostenských oprávnění
- • provádění vypracování podkladů k podanému odvolání proti rozhodnutí o pozastavení a zrušení živnostenských oprávnění
- • provádění správního řízení na úseku registrace a kontroly
- • provádění vypracování podkladů k sankcím, ukládání sankcí
- • provádění vypracování podkladů k podanému odvolání proti rozhodnutí o uložení sankce
- • vedení živnostenského rejstříku, kontrola vstupů a výstupů automatizovaného zpracování údajů živnostenského rejstříku
- • vyřizování žádosti o výpis ze živnostenského rejstříku
- • vedení spisové a poštovní agendu odboru
- • rozhodování o námitkách kontrolované osoby dle zákona o kontrole
- • ukládání blokových pokut dle živnostenského zákona a zákona na ochranu spotřebitele
- • vedení písemné evidence správních řízení
- • provádění šetření stížností a oznámení – vedení stížnostní agendy
- • provádění prohlídek provozoven, sídel obchodních firem a sídel fyzických osob, pokud není shodné s bydlištěm – označení, prokazování vztahu podnikatele k provozovně a sídlu a další.
Požadavky pro vznik pracovního poměru
• vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
• nebo středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického případně právnického směru
Další požadované znalosti, dovednosti a předpoklady:
• znalost problematiky v oblasti živnostenského podnikání
• občanská a morální bezúhonnost
• znalost příslušných a právních předpisů souvisejících s výkonem pracovní pozice
• orientace v oblasti živnostenského podnikání
• velmi dobrá schopnost jednání s lidmi i v konfliktních situacích, nekonfliktnost, psychická odolnost
• komunikační a organizační schopnosti
• schopnost týmové spolupráce
• prezentační schopnosti
• dobrá znalost práce na PC
• řidičský průkaz sk. B
Zaměstnanci nabízíme:
• stabilní zázemí a jistotu včetně pravidelného měsíčního příjmu
• dobré pracovní podmínky
• dovolenou v délce 25 dnů/200 hodin
• pružnou pracovní dobu a další.
Přihlášky s požadovanými doklady doručte v listinné podobě osobně, popřípadě zašlete, na adresu:
Městský úřad Prachatice, Velké náměstí 3, 383 01 Prachatice tak, aby na podatelnu městského úřadu byly doručeny nejpozději 2. 6. 2023 do 12:00 hod. Obálku označte „Výběrové řízení – referent živnostenského úřadu v oddělení kontrolním v odboru živnostenském“
Podrobnější informace podá:
Ilja Pinter, vedoucí Odboru živnostenského Městského úřadu Prachatice,
telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes



