- Plný úvazek
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.kraliky.eu
Termín nástupu: 01.01.2022, případně dle dohody
Pracovní náplň: řízení oddělení a plnění úkolů vedoucí/ho oddělení dle Organizačního řádu Městského úřadu Králíky
oddělení zajišťuje:
- kompletní vedení spisové služby MěÚ Králíky včetně provedení skartačního řízení;
- metodická činnost v oblasti spisové služby pro úředníky MěÚ a pro organizace zřizované městem Králíky v oblasti spisové služby a archivnictví;
- činnost podatelny
- zajišťování výstupů služby Czech POINT, ověřování listin a podpisů (vidimace a legalizace);
- zveřejňování smluv dle zákona o registru smluv.
Požadujeme:
- dosažené vzdělání: vysokoškolské – bakalář nebo vyšší odborné vzdělání;
- základní orientaci v následujících právních předpisech:
- zákon č. 128/2000 Sb. o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších přepisů;
- zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů;
- zákon č. 499/2004 Sb., ve znění pozdějších předpisů, a prováděcí právní předpisy upravující výkon spisové a archivní služby včetně orientace v souvisejících předpisech EU k elektronické komunikaci a ochraně osobních údajů;
- zákon č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů;
- řidičský průkaz skupiny B a praxi v řízení osobního vozidla.
Uvítáme:
- zkušenosti s vedením kolektivu
- praxi ve veřejné správě
- zkušenosti v oblasti digitalizace analogových dokumentů
- zkušenosti s informačními systémy spisové služby
- smysl pro týmovou spolupráci.
Další požadované dovednosti, znalosti a schopnosti:
- výborná znalost práce na PC (Microsoft Office, internet, správa souborů);
- schopnost samostatného rozhodování i týmové práce;
- organizační schopnosti, odolnost vůči stresu, ochota se dále vzdělávat;
- dobrý zdravotní stav;
- umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti);
- vysoké pracovní nasazení;
- schopnost řídit, vést a motivovat pracovní kolektiv, organizační schopnosti, odolnost vůči stresu a schopnost spolupráce, komunikativnost, zodpovědnost, samostatnost a pečlivost;
- ochota se dále vzdělávat.
Nabízíme:
- osobní příplatek dle kvality odváděné práce
- možnost dalšího vzdělávání a osobního růstu
- příspěvek na stravování a další benefity
- dva dny placeného indispozičního volna (tzv. sick days)
- pětitýdenní dovolenou
- platové zařazení: odborný referent/odborná referentka (úředník dle zákona č. 312/2002 Sb.) v platném znění – 10. platová třída
Písemné přihlášky doručte (poštou, osobně) do 7. prosince 2021 12:00 hodin na adresu:
Tajemník MěÚ Králíky, Městský úřad Králíky, Velké náměstí 5, 561 69 Králíky
Obálku označte: „Neotvírat – výběrové řízení – spisovna“.
Městský úřad Králíky si vyhrazuje právo veřejnou výzvu na obsazení pracovního místa zrušit kdykoliv v jeho průběhu nebo místo neobsadit. Podáním přihlášky uchazeč/ka souhlasí s tím, že město Králíky bude pro potřebu veřejné výzvy nakládat s jeho/jejími osobními údaji.