- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

CHARAKTERISTIKA: odpovědnost za celkové hospodaření Fakulty strojní, včetně zajišťování vnitřní správy fakulty, metodická a kontrolní činnost v oblasti hospodaření Fakulty strojní, funkce správce rozpočtu dle zákona o finanční kontrole, další činnosti dle opatření děkana fakulty. DOVEDNOSTI: odborná praxe v oblasti finančního a personálního managementu, zkušenosti s vícezdrojovým financováním výhodou, zkušenosti s přípravou a administrací projektů výhodou, znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B1, samostatnost, komunikativnost, rozhodnost, pečlivost, organizační schopnosti a zkušenosti, znalost práce s PC na uživatelské úrovni, řidičské oprávnění typu „B“. VZDĚLÁNÍ: ukončené VŠ, nejlépe s ekonomickým zaměřením PRAC. POMĚR: 100% úvazek, pozice „Tajemník/tajemnice fakulty“ je v návaznosti na zákon č. 111/98 Sb., v aktuálním znění, a vnitřní předpisy TUL, jmenovanou funkcí, jmenování na dobu neurčitou. NÁSTUP: 1.4.2022/dle dohody. MZDOVÉ ZAŘAZENÍ: mzd. tř. B7, mzda v návaznosti na předchozí odbornou praxi, možnost přiznání příplatků a odměn dle Vnitřního mzdového předpisu, příplatek za výkon funkce tajemníka/tajemnice.
Nabízené výhody: ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc, předškolní zařízení.
K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy tyto dokumenty: a) strukturovaný profesní životopis se stručnou charakteristikou dosavadní odborné praxe, b) kopie dokladů o ukončeném vzdělání, c) výpis z rejstříku trestů. Přihlášku s dokumenty zašlete e-mailem nebo poštou na uvedenou adresu do 11.3.2022. Výběrové řízení je od 7.2.2022 zveřejněno na úřední desce TUL.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?