- 65 000 – 95 000 Kč
- Plný úvazek

Upřesňující údaje:
Úředník/úřednice, Referent/ka všeobecné správy a administrativný pracovník/pracovnice na malé obci ve Středočeském kraji (do 2.000 obyvatel), práce s programem KEO4, vedení spisové služby a práce na podatelně, evidence obyvatel, vyřizování požadavků občanů, evidence poplatků, příprava podkladů pro mzdy, vyřizování objednávek, práce v CZECH POINTU, ověřování podpisů – vidimace a legalizace, pokladní služby příprava podkladů pro účetní obce, příprava podkladů pro smlouvy, vykonávání odborných činností na úseku zajišťování voleb a referend, vyřizování agendy starostky a mistostarosty, ppráce s MS Excel a MS Word pokročilý.
Jedná se o velmi různorodou práci v ženském kolektivu – doplnění třetí pracovnice do týmu. Budoucí zaměstanec by měl být organizačně schopný, příjemné vystupování, odolný vůči občasnému stresu. Dobré komunikační schopnosti, spolehlivost, pečlilvost, svědomitost, samostatnost, flexibilita a zájem a ochota se učit novým věcem. Výhodou je řidičský průkaz. Vítána je praxe ve veřejné nebo státní správě
Možno volat kdykoli přímo starostku obce Předboj – telefon: zobrazit tel. číslo
Výběrové řízení – osobní schůzka po domluvě se starostkou od 17.06. 2025. Místo konání je Obecní úřad Předboj
Zaměstnanecké výhody:
3 dny sick day, 25 dní dovolené, příspěvek na penzijní připojištění (po roce), stravenkový paušál, osobní ohodnocení, po zapracování a dohodě možný 1 den v týdnu home office.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?