- 100 000 – 150 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
bude koordinovat přípravu a realizaci investic v rámci obnovy a údržby nemovitého majetku – památkových objektů, včetně zahrad a parků ve správě NPU. Bude koordinovat finanční zajišťování investic, včetně podkladů pro jejich vyúčtování a také projektovou, technickou a provozní přípravu akcí, bude zajišťovat podklady nutné k realizaci jednotlivých akcí zejména investiční záměry, studie proveditelnosti, podklady pro rozhodnutí související s řízením podle Stavebního zákona a Památkového zákona. Bude vypisovat výběrová řízení v rámci realizace akcí obnovy památkových objektů, zahrad a parků ve správě NPU, včetně kompletní přípravy jednotlivých výběrových řízení, pro administraci veřejných zakázek bude zajišťovat uveřejňování relevantních informací povinně uveřejňovaných zadavatelem, bude zpracovávat koncepce údržby a obnovy památkových objektů, zahrad a parků. Ve spolupráci s vedoucími správy objektů NPU – kastelány, bude stanovovat pořadí priorit jednotlivých akcí. Připravované akce bude konzultovat s příslušnými specialisty a projektanty při přípravě památkové obnovy objektů a historické zeleně, bude zpracovávat žádosti o čerpání finančních prostředků ze státního rozpočtu případně z ostatních zdrojů v rámci vyhlášených grantů a projektů financovaných z EU, bude provádět dozor nad realizací jednotlivých investičních akcí při obnově nemovitého majetku ve správě NPU, investiční technik by měl mít základní znalosti o přípravě návrhů rozpočtu památkových objektů ve vlastnictví státu a ve správě NPU, ve vícezdrojovém financování, přípravě a administraci dotačních titulů, v oblasti zadávání a realizace veřejných zakázek a projektového řízení
Požadované podklady zašlete v zalepené obálce do 31. 5. 2018 do 10.00 hodin.
Na obálku uveďte: „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – INVESTIČNÍ REFERENT – NEOTEVÍRAT“
Adresa pro zaslání přihlášek do výběrového řízení: Národní památkový ústav, územní památková správa v Kroměříži, Sněmovní náměstí 1, 767 01 Kroměříž
Kontakt:
Mgr. Daniela Mayerová e-mail přes ,
Ing. Klára Zábojníková
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?